• #186
    Members.
    ~ Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~ Lipton - Elena - WAG van David Villa & Rafael Nadal.
    ~ Gourcuff - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~ AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~ Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~ Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~ Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~ CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eigenlijk is mijn haar prachtig. Ik kan het krullen, stijlen. Het is niet dik en niet dun. Alleen de kleur is afzichtelijk maar ik heb een spoeling en heb mijn eigen kleur nooit meer terug gekregen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Een keer verkeerd geknipt toen was mijn prachtige lange haar ineens kort. Echt het afschuwelijk. Ik heb mezelf nachten in slaap gehuild. Iedereen lachte me uit op school. Sindsdien heb ik een enorme angst ontwikkeld. En ongeveer een half jaar geleden hebben ze me pony verneukt-,-
    Dan moet je naar een goede kapsalon, ik had dus eerst ook kapperangst, maar toen ging ik met papa naar zo'n hele goede salon, en ik vertrouw die kapsters daar echt blind, ik zou daar zo met een blinddoek op gaan zitten en hen laten knippen, dan weet ik dat het echt goed gaat


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Lien: omfg Nice! Echt mooi gedaan! :9~

    ik was even naar beneden gaan kijken, want het was weer van al die vrachtwagens met die kindjes.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:55 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Gourcuff schreef:
    (...)
    LIEN. VERANDER. MIJN. BERICHTEN. NIET. JIJ. BENT. PRACHTIG. EN. DAARMEE. UIT.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CaptainKid schreef:
    @ Lien: omfg Nice! Echt mooi gedaan! :9~


    Thankyou dear :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AaronRamsey schreef:
    Eigenlijk is mijn haar prachtig. Ik kan het krullen, stijlen. Het is niet dik en niet dun. Alleen de kleur is afzichtelijk maar ik heb een spoeling en heb mijn eigen kleur nooit meer terug gekregen.
    Ik kan het ook krullen en stijlen, en ik vind het dun, bij de kapsalon zeggen ze dat ik echt mooi haar heb, maar ik vind het dun


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)LIEN. VERANDER. MIJN. BERICHTEN. NIET. JIJ. BENT. PRACHTIG. EN. DAARMEE. UIT.


    (joehoe)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lipton schreef:
    (...)Dan moet je naar een goede kapsalon, ik had dus eerst ook kapperangst, maar toen ging ik met papa naar zo'n hele goede salon, en ik vertrouw die kapsters daar echt blind, ik zou daar zo met een blinddoek op gaan zitten en hen laten knippen, dan weet ik dat het echt goed gaat


    Ik kan dat niet betalen hoor. Ik vertrouw nog maar 1 persoon mijn haar toe. Niemand mag het aanraken die ik niet vertrouw.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gourcuff schreef:
    (...)

    (joehoe)
    Echt, ik zou een moord doen om op jou te lijken
    En OMFG is dat LC op jou ava? :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ik kan dat niet betalen hoor. Ik vertrouw nog maar 1 persoon mijn haar toe. Niemand mag het aanraken die ik niet vertrouw.
    En dat is?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Ik kan het ook krullen en stijlen, en ik vind het dun, bij de kapsalon zeggen ze dat ik echt mooi haar heb, maar ik vind het dun


    Ghehehehe, als ze het daar zeggen dan zal het wel zo zijn lijkt me. Mijn vriendinnen zijn allemaal jaloers op mijn haar, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lipton schreef:
    (...)En dat is?


    Oude vriendin van mijn moeder (: Oh en de zus van een vriendin en die vriendin mogen het krullen(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lipton schreef:
    (...)Echt, ik zou een moord doen om op jou te lijken
    En OMFG is dat LC op jou ava? :9~


    Sí. - schrijft verder -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ghehehehe, als ze het daar zeggen dan zal het wel zo zijn lijkt me. Mijn vriendinnen zijn allemaal jaloers op mijn haar, haha.
    Ik heb nooit gevraagd of mijn vriendinnen jaloers zijn op mijn haar


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben al halverwege hoofdstuk 60 o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.