•       Hallo Q!

    Iedereen heeft het misschien wel eens meegemaakt dat je midden in de nacht wakker wordt en dat je allemaal levensvragen stelt.

    "Wat gebeurt er als je dood gaat? "Wie ben ik?" "Waarom ben ik wie ik ben?" "Ben ik uitgekozen voor dit exacte leven?"

    Als die uitleg niet helpt, lees dan gerust deze van Wikipedia: 'Een existentiële crisis is een staat van paniek of een gevoel van intens psychologisch onbehagen over levensvragen. Het komt vooral voor in culturen waar basale overlevingsbehoeften vervuld zijn.'

    Hier op Quizlet hebben we het allemaal wel eens meegemaakt en nu wijd ik er een heel topic aan. (Lekker activiteit woeh). Deel hier al je hersenspinsels en vragen en wie weet antwoordt iemand.


    Heaven is a place that we all have

    Ik dacht wtf is dit maar het klopt. Ik vraag mij regelmatig af waar doden heen gaan. Ik geloof in de hemel omdat ik dit een prettige gedachten vind maar mijn soort van theorie:
    Als alle mensen die dood gaan begraven of gecrrmeerd worden dan adem je (as) dode mens in en je woont en loopt dan op mensen. In mijn theorie zijn er al vele jaren en begraafplaatsen raken ooit vol en word hergebruikt op andere plekken. Maar ik vraag mij serieus af hoe kan het waar blijven de doden mensen, is het niet een keer teveel en dat er reïncarnatie bestaat.....

    Wel dit was 1 van mijn vage hersenspinsels die ik regelmatig serieus overbedacht heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laatst lag ik in bed en ik zat zo ontzettend diep in mijn gedachten dat ik nu bang ben voor de dood. Dus ja. Ik denk dat ik m'n existentiële crisis wel voor elkaar heb.


    look at the stars, look how they shine for you;

    @IrishNialler: !!!!
    Mensen die op een oud kerkhof wonen, don't, please don't.

    @Anna: Heel veel hugs.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 22:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Also, vriendelijke herinnering dat alle keuzes die je ooit in je leven hebt gemaakt, geleid hebben naar dit moment waarop je deze post leest.


    Heaven is a place that we all have

    ((( Ken je dat moment dat je gewoon in bed ligt en je je dan opeens realiseert dat je letterlijk maar 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% bent van het hele universum en dat er zoveel is dat niet ontdekt is en nooit ontdekt zal worden en dan voel je je gewoon zo moedeloos omg )))

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 22:45 ]


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    [justify]((( Ken je dat moment dat je gewoon in bed ligt en je je dan opeens realiseert dat je letterlijk maar 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% bent van het hele universum en dat er zoveel is dat niet ontdekt is en nooit ontdekt zal worden en dan voel je je gewoon zo moedeloos omg )))
    ik had het na een film ( weet niet neer hoe die heet maar n olifant die een bloem vind waarop een menselijke aarde is) toen dacht ik ja dat kan ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kendol schreef:
    @IrishNialler: !!!!
    Mensen die op een oud kerkhof wonen, don't, please don't.

    @Anna: Heel veel hugs.
    hahhaahaaj jij vroeg naar mijn gedachtenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kendol schreef:
    [justify]((( Ken je dat moment dat je gewoon in bed ligt en je je dan opeens realiseert dat je letterlijk maar 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% bent van het hele universum en dat er zoveel is dat niet ontdekt is en nooit ontdekt zal worden en dan voel je je gewoon zo moedeloos omg )))


    Omfg, sorry Ads, maar ik ga dit topic nooit meer openen anders breng je me nog op raardere gedachten. En ik ben al vet snel bang, so yeah. Geen goed idee ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    IrishNialler schreef:
    (...) ik had het na een film ( weet niet neer hoe die heet maar n olifant die een bloem vind waarop een menselijke aarde is) toen dacht ik ja dat kan ook


    Dat is HORTON DE BESTE FILM OOIT!


    Heaven is a place that we all have

    Yukimura schreef:
    (...)

    Omfg, sorry Ads, maar ik ga dit topic nooit meer openen anders breng je me nog op raardere gedachten. En ik ben al vet snel bang, so yeah. Geen goed idee ^^


    Oh noes sorry. You can always text me.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    Oh noes sorry. You can always text me.


    I will. Zijn we niet goals? (ofzo)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    I will. Zijn we niet goals? (ofzo)


    Ja, voetbalgoals.


    Heaven is a place that we all have

    Ah ja i know the feeling. Ik denk soms dat wij hierna ergens heen gaan, dat we denken dat dat het einde is; maar die "hemel" of hoe je het ook wil noemen is ook weer ergens onderdeel van en dat daarna ook weer en daarna ook weer etc etc. In andere woorden: na dit leven is het nog lang niet over.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waarom ben ik uitgekozen om Ads te zijn omg.


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    Ah ja i know the feeling. Ik denk soms dat wij hierna ergens heen gaan, dat we denken dat dat het einde is; maar die "hemel" of hoe je het ook wil noemen is ook weer ergens onderdeel van en dat daarna ook weer en daarna ook weer etc etc. In andere woorden: na dit leven is het nog lang niet over.


    Ik als moslimzijnde vraag me heeeel vaak af wat er gebeurt als ik doodga. Ik weet dat ik naar de hemel ga of yk, de hel maar ik kan het gewoon niet bevatten. Dat is echt zo'n vaag gevoel.


    Heaven is a place that we all have