• Bij de finale van X-Factor wat ze aan had man o.O
    Ze leek net een blauwe Spongebob
    Who's agree with that? :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind haar er sowieso behoorlijk vaag uitzien. Met die megaschouders.


    ars moriendi

    i agree (A)

    en dan was t ook nog ongelijk aan beide kanten:|


    So Wrong, It's Right <3

    Ach ja ze houd van bijzondere kleding of zo xd


    =

    DIRK schreef:
    Ik vind haar er sowieso behoorlijk vaag uitzien. Met die megaschouders.

    Foto?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    *plaatje op gezocht* en het ziet er niet uit!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Volgens mij probeerde ze Lady GaGa na te doen. Ze faalde hier echter wel compleet in :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vergeleek haar met een legoblokje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    She Failed.

    Maar Tijdens X-Factor heeft ze heel wat stuff aangehad waar ik van d8 "Wat!"


    Firm believer of all that is magic

    ik vondt het helemaal niets. net een blokkendoos. oke als ze er leuk een speciaal uit wil zien moet ze iets anders aantrekken. maar geen blokkendoos. maargoed het is haar keuze.....


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Lipton schreef:Who's agree with that? :')

    Who is/has agree with that? Nee dat kan ik niet laten gebeuren! De mierneukpolitie is aanwezig, dametje.
    'Who agrees with me?' klinkt al een stuk schoner, misschien dat je iets kunt zeggen als 'Can you ladies agree with me on this specific topic regarding the outfit of Stacey?'


    Zo, even een plaatje.
    Ik vind het niet zo heel gek. Het is niet haar beste outfit, maar het kan er mee door.
    Beter dan Angela die veren op haar schouders had geplakt en door dat en haar onophoudelijke gekwetter een kip was geworden. (sorry, bij mij thuis maken we er een hobby van om Angela af te kraken, omdat ze niets nuttigs kan uitbrengen)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Matthew schreef:
    Volgens mij probeerde ze Lady GaGa na te doen. Ze faalde hier echter wel compleet in :')

    Had ze nog een keer zo'n fase,met haar haar! echt totaal mislukt!


    If you never try ,then you'll never know.

    Ja, stacey heeft wel vaker zéer 'aparte' kleding aan. Ik vind het nou niet echt bepaald mooi. Maarja, ze moet het natuurlijk zelf weten. Ze moet dragen wat zij mooi vindt (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, wat heeft ze ooit aan? Haal het weg!