• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:31 ]

    Je mag geen hoofdletters gebruiken in je titel en had je dan niet goed gestudeerd?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Huh, hoezo moet je dan naar een andere school als ik vragen mag??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoltan schreef:
    Je mag geen hoofdletters gebruiken in je titel en had je dan niet goed gestudeerd?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Fellatio schreef:
    Huh, hoezo moet je dan naar een andere school als ik vragen mag??


    Omdat ik zo laag sta dat ik van school af moet.

    Zoltan schreef:
    Je mag geen hoofdletters gebruiken in je titel en had je dan niet goed gestudeerd?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Zoltan schreef:
    Je mag geen hoofdletters gebruiken in je titel en had je dan niet goed gestudeerd?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Op een rustige manier vertellen, en zeggen als ze alletwee tijd hebben (dus niet 's ochtends net voor je naar school moet). Als je er niets meer aan kan veranderen moet je even op je tanden bijten en het vertellen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oooh heel jammer voor je.


    If you never try ,then you'll never know.

    Login schreef:
    (...)

    Omdat ik zo laag sta dat ik van school af moet.

    Je kon toch beter studeren dan? maar als je toch veel leert en toch niet over mag, moet je misschien naar een speciale school gaan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    > titel veranderd.

    Gewoon je rapport afgeven en het zeggen? Ze zullen kwaad zijn maar dat zullen ze ook zijn als je het op een andere manier zegt.
    Volgens mij maakt het zelfs niet uit hoe je het zegt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Had ik dit jaar ook met HAVO. Gelukkig had ik m'n VMBO diploma en kon ik dus naar MBO. Ik heb het ze gewoon eerlijk verteld. Natuurlijk vonden ze het jammer, maar het is niet anders..


    To infinity and beyond •

    Ik zou het 's avonds vertellen als ze gewoon rustig tv zitten te kijken ofzo, ze worden toch wel boos denk ik dus veel kan je er niet aan veranderen.. Succes!


    -

    zeg het gewoon, ze moeten het wel weten & als ze er zelf achter komen door bv je mentor die misschien opbelt dan waarderen ze het al helemaal niet dat je het zegt.

    ze zullen zowieso wel boos wezen maar dat is je eigen schuld. ; )


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze zullen hoe dan ook boos zijn, hier is geen geschikt moment voor. Je moet het gewoon zeggen, des te sneller is het voorbij.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    gwn rustig vertellen
    ik heb het vorig jaar ook aan mn ouders moeten vertellen
    alleen bij mij ging het om mn diploma die ik niet haalde
    weet niet of het bij jou ook zo is