• Een vriendin van mij zit me opeens heel erg dom te smsen dat ik mijn vriend gebruik en zo. Zijn ouders betalen af en toe mijn sigaretten, omdat ik op een leefgroep zit en daar niet veel geld krijg. Ook heeft hij mij wat geld geleend om een nieuwe blackberry te kunnen kopen, dat krijg hij terug.
    Vandaag heb ik een armbandje gekregen met de datum waarop we bij elkaar zijn gekomen, erin gegraveerd. Hartstikke lief en leuk.
    Die vriendin smst nu dat ik hem gebruik, dat ik niets aan mag nemen en dat ik moet denken aan de mensen om ons heen. Omdat we op haar verjaardag zaterdag AF EN TOE elkaar een kusje gaven en we wat eerder weg zijn geweest, omdat ik niet lekker was.

    Ik word gek :c help me.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat noemt zich een vriendin?
    Sorry, maar dit vind ik nogal lullig van haar. Als je het toch gewoon terug geeft, zie ik niet waarom je hem gebruikt..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je geen BB koopt heb je genoeg geld voor andere dingen. :x
    Maarja, jij moet het zelf weten, en zijn ouders en hij ook. Beetje overdreven dat ze zo loopt te zeuren.


    Your make-up is terrible

    Die vriendin is vaag :$ sorry :$
    & ik zou het hartstikke lief vinden als mijn schoonouders [ok die heb ik nu niet] wat voor me zouden betalen, en je betaald het terug dan is het toch goed?
    & zo'n armbandje zie je bij vet veel stelletjes ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is je vriendin niet gewoon jaloers dat je vriendje zo lief voor je is? o.o
    Dat is waar ik aan denk als ik dit lees.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Negeer haar maar, meer kun je niet echt doen als ze niet wil luisteren. :S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Volgens mij is je vriendin een beetje jaloers en wil zij ook aandacht.
    Maar je moet dat gewoon negeren.
    En jouw vriendje en zijn ouders zijn gewoon super aardig en daar heb je echt geluk mee.

    Je hebt gewoon een heel leuk en lief vriendje, en daar is zij jaloers op. Waait wel over. ;)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maby is je vriendin ook in love met hem?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Als je geen BB koopt heb je genoeg geld voor andere dingen. :x
    Maarja, jij moet het zelf weten, en zijn ouders en hij ook. Beetje overdreven dat ze zo loopt te zeuren.


    Je hebt wel gelijk, maar ik heb dus geen internet o.i.d. op de leefgroep en door mijn verleden heb ik bijna alleen maar vrienden via internet. Dan is zo'n telefoon wel handig :3 anders spreek je die mensen nauwelijks meer. Dat vond mijn vriend niet kunnen en daarom heeft hij me dat voorgeschoten. Het is niet zo dat ik bij de menigte wil horen door een BB te hebben, of zo. En we hebben duidelijke afspraken over wanneer hij het geld terug krijgt, dus ik vind dit geen gebruiken..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Je hebt wel gelijk, maar ik heb dus geen internet o.i.d. op de leefgroep en door mijn verleden heb ik bijna alleen maar vrienden via internet. Dan is zo'n telefoon wel handig :3 anders spreek je die mensen nauwelijks meer. Dat vond mijn vriend niet kunnen en daarom heeft hij me dat voorgeschoten. Het is niet zo dat ik bij de menigte wil horen door een BB te hebben, of zo. En we hebben duidelijke afspraken over wanneer hij het geld terug krijgt, dus ik vind dit geen gebruiken..


    Dat is ook wel zo, maar het is ook geen gebruiken als je het terugbetaalt vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je vriendin gewoon wat jaloers is. Ik zou er niet te veel op ingaan, om ruzie te vermijden.


    -

    Chevalric schreef:
    Dat noemt zich een vriendin?
    Sorry, maar dit vind ik nogal lullig van haar. Als je het toch gewoon terug geeft, zie ik niet waarom je hem gebruikt..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chevalric schreef:
    Dat noemt zich een vriendin?
    Sorry, maar dit vind ik nogal lullig van haar. Als je het toch gewoon terug geeft, zie ik niet waarom je hem gebruikt..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chevalric schreef:
    Dat noemt zich een vriendin?
    Sorry, maar dit vind ik nogal lullig van haar. Als je het toch gewoon terug geeft, zie ik niet waarom je hem gebruikt..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ixora schreef:
    Je hebt gewoon een heel leuk en lief vriendje, en daar is zij jaloers op. Waait wel over. ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.