• Ik zoek leuke originele Bieberstories. Met niet al te veel hoofdstukken please (':
    Cody Simpson, BTR, Vampire Diaries mag ook (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb zelf geen Bieberstory waar ik echt aan schrijf, maar deze ben ik nu aan het lezen:

    Just friends or is it more? - JDB
    Als Anne met haar familie op vakantie gaat naar Zwitserland, waar haar ouders een huisje hebben, Ligt er superveel sneeuw.Als Anne en haar vader naar de dorpswinkel gaan om genoeg eten in te slaan voor de komende week komen ze op de terugweg in een sneeuwstorm. Dan zien ze iemand lopen. Ze nemen hem in de auto en geven hem een warme deken. Maar als Ze eindelijk bij het huisje aankomen blijkt de persoon iemand te zijn waar Anne alleen nog maar van durfde te dromen...

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:54 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    'We are different, Luna'

    Jb verhaal met 16 hoofdstukken.

    Syria:
    ‘We zijn anders, en zullen nooit geaccepteerd worden. Je ziet nu al hoe we behandeld worden. Men vader wil van ons af, maar we zijn te lelijk.
    Niemand wil ons hebben, Luna.
    Ik hoop dat we in ieder geval samen kunnen blijven. Dat we samen lelijk kunnen zijn.’


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dit verhaal is net begonnen. Waarom lees je de proloog niet even? Ik denk dat het wel een geslaagd Bieberverhaal wordt. c:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 16:03 ]


    wth.