• De stelling van vandaag luidt:
    Disney is niet kinderachtig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    MEE EENS O.o Disney is cool (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    eens!!!!ik vind het kei jammer dat ik geen disney channel heb


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eens.


    I am pulling the strings and you're my puppet

    Eens,
    Er zitten hele mooie (The lion king) en leuke films bij (PotC (H)_(H) )
    Maar ook veel mindere...

    Mee eens.

    Oneens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens. :Y)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Neeeeee Dinsey is fantastisch =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ghehehe alle disney fans komen in opstand. Ik vind zowieso 'kinderachtig' achterlijk. Wanneer is iets kinderachtig? Als iemand het toch leuk vind? Bovendien bevatten Disney films heel veel sarcastische en volwassenenhumor die kinderen niet begrijpen, en als je dan is terug kijkt als je ouder bent denk je soms echt 'what the hell zo herinner ik het me niet'. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Ghehehe alle disney fans komen in opstand. Ik vind zowieso 'kinderachtig' achterlijk. Wanneer is iets kinderachtig? Als iemand het toch leuk vind? Bovendien bevatten Disney films heel veel sarcastische en volwassenenhumor die kinderen niet begrijpen, en als je dan is terug kijkt als je ouder bent denk je soms echt 'what the hell zo herinner ik het me niet'. :Y)

    Hier ben ik het mee eens jah :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahaha, vroeger vond ik de films van Disney geweldig. Nu kijk ik niet echt meer naar Disney films, maar oké. Ik vind niet dat je kan zeggen dat het kinderachtig is, want veel kinderlijke programma's slaan nergens op & gaan nergens over. En de Disney films gaan wel degelijk ergens over. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Helemaal mee eens. Het is leuk voor alle leeftijden, vooral de Disney klassiekers.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Disney is inderdaad niet kinderachtig.
    Zo zit er ook Pirates of the Caribbean bij, en dat is niet echt iets voor de kleinere. Met die geraamtes en zo die je er te zien krijgt.
    Dan nog; Ik heb laatst nog naar Oliver & Co en Pocahontas gekeken en ik luister nog regelmatig liedjes van Disney films.
    Niks kinderachtig dus!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    eens (:
    Disney is grappig en leuk het is voor zowel kinderen als volwassenen.


    everybody needs a song.

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker