• Jezus. Er zijn nu twee meiden Die denken dat ze lekker tegen mij tekeer kunnen gaan.
    Ik kan daar zó niet tegen. Gedraag je naar je leeftijd hé. Damn.
    Begint die 12 jarige even over dat ik normaal moet gaan doen. ARG. Sorry maar dan denk ik echt van wtf. Ik durfde [ben nu bijna 17] toen echt niet zo tegen iemand te doen toen ik 12 jaar was hoor, ik weet niet?


    To infinity and beyond •

    Hilfiger schreef:
    Ach ja, iedereen is zó stoer achter hun computerscherm. Lekker veilig! Maar ik durfde dat ook écht niet op m'n 12e hoor. ;3


    You never fail, unless you keep trying...

    Moscow schreef:
    (...)

    HAHA!
    Nou een meisje had een story En die raakte in discussie [ waarbij die andere - die 12 jarige dus - nogal harde dingen zei). Aangezien die andere dus een story had die ongelofeljk veel op die van haar leek. Dus ik zei gewoon rustig dat ik het respectloos vond. Komt d'r vriendin er ook nog even lekker bij over dat IK respectloos was. Nou sorry hoor.

    In dat geval lijkt het me redelijk logisch dat ze haar mond open zet.. Das haar volste recht :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    In dat geval lijkt het me redelijk logisch dat ze haar mond open zet.. Das haar volste recht :]


    Vind ik van niet. Ik reageerde gewoon met respect. Dan vind ik het ook gewoon normaal als ik met respect een reactie terug krijg. (:


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    (...)

    Als ik vind dat iemand anders respectloos is doe ik dat.


    Dan vraag je erom en kan je een reactie verwachten.
    Actie vraagt om reactie.
    Op zo'n moment vind je dan weer dat jij gelijk hebt en wil je dus jezelf 'beschermen' en dan ga je tegen iedereen in, maakt niet uit welke leeftijd.

    Logisch toch? Je bent 17, maar gedraag je daar dan ook naar en ga niet lopen zeuren hierover en vertel dat kind gewoon rustig wat je ervan vindt of reageer er helemaal niet op.

    Leeftijd zegt trouwens niks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De jeugd van tegenwoordig :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Moscow schreef:
    (...)

    Als ik vind dat iemand anders respectloos is doe ik dat.


    Ik las het even, want ik raakte geïnteresseerd.
    Jij was degene die begon met ''Hou je mond tegen ..''
    Hoe respectvol is dat?

    Ja,dat ken ik wel zo van die kinderen die zo megafars zijn tegenover ons (16j) dan. Zo zitten erop onze school en toen ik zo 12/13 was was ik verschrikkelijk stil.

    Relapse schreef:
    (...)

    Ik las het even, want ik raakte geïnteresseerd.
    Jij was degene die begon met ''Hou je mond tegen ..''
    Hoe respectvol is dat?


    Ik vind dat nog respectvol reageren. Wat ik terug kreeg was minder respectvol (:


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    (...)

    Ik vind dat nog respectvol reageren. Wat ik terug kreeg was minder respectvol (:


    Lijkt me logisch, hou je mond is niet bepaald respectvol, dus dan zou ik ook minder respectvol terug reageren.
    Trouwens, op het internet typ je, je praat niet.
    Just sayin'

    Ik denk dat het ook een beetje ligt aan hoe diegene het oppakt... Met hou je mond is opzich niks mis, ligt aan de toon die je erbij zet maar dat is het nadeel, die hoor je niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amused schreef:
    Ik snap het ook niet hoor, ik was zelf zo een stille toen ik 12 was. Nu gelukkig niet meer maar ik zou nog niet zo doen tegen iemand die ouder is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.