• Ik mis mijn Biggie :c
    Ongeveer 1 maand geleden is het mis gelopen tussen ons ze schelde 1 van mijn vriendinnen altijd maar uit omdat ze haar niet mocht en dan zei ik gewoon of ze er mee wou stoppen en dan begint ze opeens met schelden en daarna ben ik beginnen terug schelden. Sindsdien praten we niet meer met elkaar en negeren we elkaar. Maar het probleem is dat ik haar mis.. Ze kon misschien soms echt een bitch zijn , maar toch dat was juist wat haar , haarzelf maakte. Ik wil echt wel weer contact opzoeken met haar , maar ik ben zo bang dat ze nog steeds heel kwaad op mij is en ze kan nogal opvliegend zijn...


    Weten jullie hoe ik dit voorzichtig en rustig kan aanpakken? Want ik wil haar echt terug.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Geen idee
    Ik weet heo je je voelt, helaas kan ik het niet meer goedmaken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stuur haar een smsje waar in staat dat je haar mis.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat beter gewoon rustig begint te praten tegen haar. Dat je je best schuldigt voelt omdat je tegen haar gescholden hebt.

    Je hebt niks te verliezen toch? Als ze nu al niet tegen je praat, kan het volgens mij alleen maar beter worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Ik denk dat beter gewoon rustig begint te praten tegen haar. Dat je je best schuldigt voelt omdat je tegen haar gescholden hebt.

    Je hebt niks te verliezen toch? Als ze nu al niet tegen je praat, kan het volgens mij alleen maar beter worden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Erato schreef:
    Ik denk dat beter gewoon rustig begint te praten tegen haar. Dat je je best schuldigt voelt omdat je tegen haar gescholden hebt.

    Je hebt niks te verliezen toch? Als ze nu al niet tegen je praat, kan het volgens mij alleen maar beter worden.


    Daar heb je een punt in , zal na het examen eens met haar gaan praten met mijn vingers gekruist.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Zoltan schreef:
    Stuur haar een smsje waar in staat dat je haar mis.

    Ik heb haar nummer niet.. Anders had ik dat al gedaan.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Waarschijnlijk mist zij jou ook maar zit ze net met hetzelfde probleem.

    En het wordt meestal wel geapprecieerd als er excuses worden aangeboden.
    Maar als zij haar excuses niet aanbiedt, dan zou ik me toch wel eens beginnen afvragen of ze echt wel zo'n goede vriendin is.

    Ik wens je in elk geval veel succes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Erato schreef:
    Waarschijnlijk mist zij jou ook maar zit ze net met hetzelfde probleem.

    En het wordt meestal wel geapprecieerd als er excuses worden aangeboden.
    Maar als zij haar excuses niet aanbiedt, dan zou ik me toch wel eens beginnen afvragen of ze echt wel zo'n goede vriendin is.

    Ik wens je in elk geval veel succes.


    Bedankt


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    ik weet perfect hoe je, je voelt alhoewel mijn situatie volledig uitzichtloos is en ik haar nooit terug zal hebben maar ik blijf ons bandje dragen, no matter what

    on-topic: biedt je excuses aan, dat helpt altijd. in ieder geval veel succes

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:25 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    ik weet perfect hoe je, je voelt alhoewel mijn situatie volledig uitzichtloos is en ik haar nooit terug zal hebben maar ik blijf ons bandje dragen, no matter what

    on-topic: biedt je excuses aan, dat helpt altijd. in ieder geval veel succes


    Bedankt. Ik hoop dat het tussen mij en haar nog goed komt...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Bedankt. Ik hoop dat het tussen mij en haar nog goed komt...


    voor zover ik las in je topic is jullie situatie niet zo erg dat jullie in de nooit meer willen zien of spreken fase zitten, of in de val gvd dood fase dus het komt allemaal wel goed, keep the mood


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    voor zover ik las in je topic is jullie situatie niet zo erg dat jullie in de nooit meer willen zien of spreken fase zitten, of in de val gvd dood fase dus het komt allemaal wel goed, keep the mood


    Ja zit wat in. Ik vind het wel rot voor je dat het tussen jou en je vriendin waarschijnlijk nooit meer goed komt. Maar misschien als je er de hoop blijft inhouden ooit nog wel eens.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:31 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Ja zit wat in. Ik vind het wel rot voor je dat het tussen jou en je vriendin waarschijnlijk nooit meer goed komt. Maar misschien als je er de hoop blijft inhouden ooit nog wel eens.


    nee, geloof me, na wat zij gedaan heeft, not going to happen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    nee, geloof me, na wat zij gedaan heeft, not going to happen.


    Ah zo , nu ja. Je zegt dat ze echt iets ergs gedaan heeft en als dat een echte vriendin is zou ze nooit zoiets doen dus ja dan maar beter geen vrienden zeker hé. Ik heb vandaag niet met mijn vriendin kunnen praten , maar ik merk wel dat ze contact probeert te zoeken. Zoals op Facebook vindt ze mijn statussen leuk.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Zoltan schreef:
    Stuur haar een smsje waar in staat dat je haar mis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.