• Begin dit jaar had ik enorme ruzie met mijn beste vriendin. Er zijn toen dingen gebeurd die echt tekens achter ehbben gelaten.
    Zo ben ik bijvoorbeeld veel gaan eten
    Heel onzeker geworden
    Slechte cijfers gaan halen
    Alhoewel dat allemaal weer minder is kan ik die ruzie, en dan vooral haar, gewoon niet vergeten
    Aan de ene kant haat ik haar echt, maar aan de andere kant mis ik haar enorme
    Ze is al een een hele poos niet op school omdat ze pheifer heeft, maar ze gaat wel mee op schoolreisje terwijl ik durf te zweren dat ze er niet is tijdens de toetsweek. Aan de ene kant wil ik nu totaal niet mee op schoolreisje omdat ze ook meegaat(ik kan haar niet ontlopen omdat zij ngo wel met onze vriendinnen omgaat0 maar aan de andere kant wil ik haar ook zien omdat ik haar echt mis
    En nu wordt ik echt gek. Ik haat haar omdat ze echt hele erge dingen heeft gedaan tegen mij, maar aan de andere kant mis ik haar omdat zij de eerste was die ik toen na lange tijd echte vertrouwde
    Ik weet echt niet wat te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je moet een beetje voor jezelf de balans op maken. Neem pen en papier en maak een lijstje met pro's en contra's aan haar.
    Meer pro's: dan denk ik dat je het beter probeert uit te praten.
    Meer contra's: volgens mij is ze dan toch niet zo'n beste vriendin en moet je proberen om haar te vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik weet perfect hoe je, je voelt. Doe zoals Erato zegt een pro-contra lijstje maken. Veel succes


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ken dat.
    Ik ben altijd boos en er zijn altijd dingen die ik niet wil vergeven, maar toch wil ik altijd vriendinnen worden, ook al wil ik dat langs een andere kant weer niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk dat je eens goed voor jezelf moet nadenken wat er van jullie vriendschap is overgebleven. Als jullie beiden nog veel voor elkaar over hebben is het het proberen waard om weer vriendinnen te worden. Maar als bijna alles wat jullie proberen tot ruzie leidt, is het misschien beter om minder met haar om te gaan. Anders blijf jij de hele tijd die nare dingen herinneren. Dan is contact met haar gewoon niet fijn.
    Ik wens je sterkte! <3 Probeer haar te vergeven, dat is al een hele grote stap.;)
    <333


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Is ik wordt niet met d?
    Ik heb hetzelfde probleem voorgehad. Vorig jaar.
    Toen ben ik bij andere mensen (van mijn klas) gaan staan tijdens de speeltijden enzo.
    En sinds toen heb ik vrienden met ze gemaakt en ging alles beter.
    Tegen die andere praat ik niet echt meer zo. Maar misschien moet je je niet meer teveel met haar bezig houden.
    Jou probleem is wel een beetje anders, maar het komt op hetzelde neer. We doen normaal tegen elkaar nu, maar ik houd me niet meer echt met haar bezig.
    Ik weet niet of het voor jou ook zal helpen? Maar je kan het in ieder geval proberen. En misschien ook eens praten met die andere vriendinnen wat zij ervan vinden?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 20:44 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov