• De stelling van vandaag luidt:
    Liever lui dan moe

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo gedraag ik me wel, maar als ik zie hoeveel voldoening het geeft om je echt eens lekker helemaal uit te sloven ben ik geloof ik toch liever moe.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ben het er mee eens


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Meestal liever lui, maar als het om sport o.i.d. gaat moe :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    Mee eens. :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    liever moe, als ik lui ben doe ik ook echt niks. Als ik moe ben wil ik gewoon slapen -___-


    "Promise not to forget."

    Neee, lui zijn is kut, (ben ik heeus nooit. (aaaa)). Dan moet je veel doen en ga je niks doen, hm. xd Liever moe, dan ga je eem slapen en dan kan je d'r weer tegen. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nee, ik kan er echt niet tegen om lui te zijn. Ik wil graag bezig zijn en dan word ik maar moe. Dan heb ik in ieder geval wel het gevoel dat ik iets bereikt heb, in plaats van de hele dag niks gedaan te hebben (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    IndeedxD

    Jaa ;D

    Harmoen schreef:
    liever moe, als ik lui ben doe ik ook echt niks. Als ik moe ben wil ik gewoon slapen -___-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omentherise schreef:
    Echt? Als in mijn mening of feitelijk ondersteund?

    De mens is een dier. Dwz dat het ook wil overleven, dus zo veilig mogelijk en zo productief mogelijk om anderen voor te zijn. Denk hierbij aan de beste partner voor zo de beste kinderen en zo goed mogelijk alles op orde zodat de kans op sterven of ziektes miniem wordt. Dat laatste noemen we luiheid, niks mis mee eerlijk gezegd aangezien het uiteindelijk goed kan uitkomen.
    Aan de andere kant kan je niet ten alle tijden lui zijn, want je kunt niet zomaar midden in de wildernis blijven liggen met je luiheid. Nee, om luiheid te bereiken moet je eerst moe worden, daarom geeft goed werken ook zoveel voldoening; het voelt goed dat je luier kan worden zodat je later minder hoeft te doen etc.
    Dus het gaat uiteindelijk meer zo: de mens is lui, daarom maakt het zichzelf moe. Als je wilt zien hoever dat onderbewuste kan doorslaan hoef je alleen maar voorbeelden te zoeken van doorgeslagen kapitalisme (kredietcrisis of de man die bij het eten aan zijn werktelefoon hangt).


    I´m nothing special.

    Eens (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 18:25 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    vaak wel, maar je moet ook weten dat een onderschijd moet maken van wanneer dit kan en wanneer niet.
    Als je moet werken, dan doe je dat om geld te verdienen en het te redden in het dagelijkse leven.
    Om de afwas te doen of een klusje, ben ik inderdaad liever lui dan moe


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Crusoe schreef:
    Ik altijd :#


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sadistic schreef:
    Vaak wel. :')


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.