• Omdat ik van Pensieve een topic over Pinkpop moet maken -waarvoor ze zelf te lui is- ga ik dat nu even doen (:

    Zoals de meeste van jullie wel weten was dit pinksterweekend Pinkpop in Landgraaf. Wij -(Amber, Lotte en ik) waren daar namelijk de maandag heen en het was echt vet awesome(nerd)

    Het begon met Scouting For Girls, die waren best goed. Daarna hebben we nog een stuk van de Plain White T's gezien -die vent zong vals jonge- en ook van Two Door Cinema Club.
    Daarna was het tijd voor All Time Low, waar we al vet vroeg heengingen om een goede plek te hebben. Daar gingen we nog een heleboel mensjes van Quizlet meeten, dat was ook wel gaaf. Toen begon het eindelijk en ze begonnen meteen met een nummer van het nieuwe album, echt cool (krul) En ik ben nog vet vaak op tv geweest, een vriend van me zag me en heeft er een foto van gemaakt hihi.
    Daarna gingen we even wat eten en daarna door naar The Script -die persoonlijk mijn favoriet van de hele dag waren-. Echt ik vond ze zo goed, en oh die zanger was zo knap:9~
    Direct na The Script zijn we naar de signeersessie van All Time Low gegaan en hebben lekker asociaal voorgedrongen ;$ Nu heb ik na mijn gesigneerde t-shirt ook Dirty Work laten signeren _O_
    Daarna gingen we meteen weer door naar 30 Seconds To Mars, wat ook heel gaaf was.
    En als afsluiten de Foo Fighters, waarbij het keihard begon te regenen, terwijl de zon nog scheen. Er was een vet grote regenboog naast het terrein te zien, echt heeeel mooi om af te sluiten.

    En toen waren we om half 3 pas thuis en moesten we om half 8 weer op en de dag daarvoor hadden we ook al weinig geslapen, dus nu zijn we dood (cat) En sowieso dat we volgend jaar 3 dagen gaan, in plaats van 1 dag.

    Zijn er nog meer mensen naar Pinkpop geweest? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach, afjdkslajfio, beu. (cat) Ik wilde daar zo graag heen. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:41 ]


    wth.

    AWESOME! ;D

    Ik ben dit jaar niet geweest, ik mocht niet D:
    Ik heb wel GEWELDIGE Pinkpop All Stars besteld :3
    Maar volgend jaar mag ik wel, en dan ga ik ook! Gezellie met een vriendin ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Suuuuuuuuupergaaf! =D
    Ik ben niet geweest maar ik wilde wel O:
    Volgend jaar ga ik wel!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben ook maandag geweest het was echt geweldig. Het was mijn eerste keer en ik had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden.
    Zelf vond ik 30stm het vets,omdat die eigenlijk de enigste was die ik echt kenden. En we stonden best vooraan dus dat was echt geweldig!
    Vind het wel heel grappig dat de zon scheen toen 30stm kwam en het ging regenen toen ze weg gingen,toeval..?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik en Dorien waren er ook maandag! :D


    dream, dare, fly!

    Persoonlijk was ik liever naar de zondag gegaan :/ maar maandag was vet ja.


    SLOAN.

    Jaaaaaa, ik ben ook gegaan! Scouting for Girls en The Plain white T's heb ik gemist, doordat onze bus heel erg veel vertraging had. Dat was wel erg jammer! Bij Go Back To The Zoo stonden wij in dat linkervak vooraan, en dat was echt super. Zij waren ook echt geweldig! All Time Low was echt super! Ik had niet hele goede plaatsen, omdat we go back to the zoo hebben uitgezien, maar ze waren echt super! The Script viel me eigenlijk heel erg tegen, ik vond dat ze er geen show van maakten en het was best saai, dus daar zijn we weggegaan. 30 seconds to mars vond ik ook heel goed! Maar die fans waren eng en agressief! ;o En de Foo Fighters vond ik echt super! Zij waren zo geweldig! Ik vond hen echt de beste van de hele avond! Serieus! :9~
    ik kan nog heel lang doorgaan zo, maar dit lijkt me al lang genoeg! :'D

    Mayfly schreef:
    Ach, afjdkslajfio, beu. (cat) Ik wilde daar zo graag heen. (cat)


    If you never try ,then you'll never know.

    Mayfly schreef:
    Ach, afjdkslajfio, beu. (cat) Ik wilde daar zo graag heen. (cat)

    Asdfghjkl, je weet wat ervan vond.(cat)
    Ik ga ook volgend jaar drie dagen en dan gaan we ook meeten teehee.(joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben alleen jaloers op Two Door Cinema Club, want die vind ik zo leuk :3
    Maar wel leuk dat je het zo leuk hebt gehad hehe (nerd)


    As travars

    I can do nothing but agree.


    Hope goes lost but never dies.

    Ixora schreef:
    Asdfghjkl, je weet wat ervan vond.(cat)
    Ik ga ook volgend jaar drie dagen en dan gaan we ook meeten teehee.(joehoe)

    Sowieso (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het hele weekend geweest, ben nu wel helemaal dood maar het was awesome! Foo Fighters waren echt de bom! ze waren nog beter dan in 2008 vond ik.. Kings of Leon daarentegen vond ik echt een stelletje arrogante noobs.. muziek was goed enzo, maar ze stonden daar echt alsof ze zich verveelden en ze zichzelf alles vonden.. mja, het gaat uiteindelijk om de muziek he.. en toch vind ik de Foo Fighters nog zo normaal gebleven en ze hebben het ook echt naar hun zin op het podium, dat slaat gewoon over op het publiek.. het was ge-weldig! Ik wil met Dave Grohl trouwen! (L)

    Mayfly schreef:
    Ach, afjdkslajfio, beu. (cat) Ik wilde daar zo graag heen. (cat)


    It ain't broke, so don't fix it.