• Zeg het hier als je geslaagd of gezakt bent voor het examen! Ik wordt morgen gebeld tussen 2 en 3. Spannend!!

    Praat er hier over!

    Mod edit; Dit topic gaat over het Centraal Examen in Nederland. Dat is anders dan de examens in België, in België heb je een aantal keer per middelbaar schooljaar examen, in Nederland alleen aan het einde van alle middelbare schooljaren.

    Edit 2; Alleen in dit topic kan je praten over het examen, of je geslaagd of gezakt bent, etc. Andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2011 - 11:27 ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Heel veel succes iedereen! Ik hoef nog geen examen te doen, nog 2 jaar en dan ben ik aan de beurt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik word donderdag gebeld... en ik ben nu nog niet gestrest, maar dat komt nog wel :(


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik krijg het morgen tussen half 3 en half 4 te horen. ;O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik krijg het morgen tussen half 2 en half 6 te horen. Maar naar vorig jaar kijkend denk ik dat ik het om half 3 al weet.


    And I know you love Shrek Because we've watched it 12 times- Ed Sheeran- Wake Me Up

    wordt morgen gebeld tussen 12 en 2


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik word morgen gebeld voor 6 uur.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Morgen gebeld. Tussen 15:15 en 16:00 belt de schoolleiding de gezakten, de mensen die geslaagd zijn worden tussen 16:00 en 17:00 gebeld door hun mentor. Ik ben doodzenuwachtig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn broer wordt donderdag gebeld :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik krijg donderdag een telefoontje....


    Inspiration can hit you any time

    ik hoor het vandaag ook ergens tussen 2 en drie of eerder!xD

    Mijn mentor is een naaier, die belt de gezakten en geslaagden door elkaar.


    SLOAN.

    Ik word gek D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -opgezocht-

    Donderdag tussen 12:00 - 15:00. Hoe later ik gebeld word, hoe beter volgens mij. De mensen die niet geslaagd zijn moeten al 14:30 op school zijn :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Peeta schreef:
    Mijn mentor is een naaier, die belt de gezakten en geslaagden door elkaar.

    Op mijn oude school zouden ze voor een bepaalde tijd bellen als je gezakt was. Een vriend was een kwartier er na nog niet gebeld dus ging er van uit dat hij geslaagd was. Helaas was ie alsnog gezakt, omdat ze niet genoeg tijd hadden om alle gezakten voor 5uur te bellen. Naaiers. (cat)

    Wij horen het morgen pas!


    ars moriendi