• de eerste drie delen van When the sea brings me back to you staat nu online!

    voor de mensen die niet weten waar het over gaat:

    Dit is het verhaal van Sandy Gibbs, de dochter van joshamee Gibbs.
    Wanneer Joshamee (of te wel Mr. Gibbs) kiest om het leven als bootsman in de britse Royal Navy achter zicht te laten en kiest voor het leven als Piraat. Laat hij ook zijn vrouw en zijn Jonge tien jarige Dochter Sandy achter. Hij reist af naar Tortuga waar hij Jack Sparrow ontmoet.
    Acht jaar later
    Sandy is zeventien jaar, in de afgelopen 8 jaar hebben zij en haar moeder zich voor genomen dat haar vader gestorven is.. ze hebben al die jaren niks van hem vernomen en er is geen teken van leven te bekennen. Als haar moeder op een avond wordt opgepakt wegens bedelen op straat, en ter dood veroordeeld word. Geeft ze Sandy de opdracht opzoek te gaan naar haar vader, en nooit meer terug te komen. want anders staat haar hetzelfde lot te wachten…
    zo doende gaat Sandy de grote zee op, opzoek naar haar vader en om zelf ook een vrij leven te gaan beginnen.


    Link naar mijn story


    aangezien ik vakantie heb, is de kans groot dat er elke dag een deel verschijnt :) persoonlijk vind ik het begin wat minder, omdat haar avontuur pas bij hoofdstuk vier begint dus misschien dat jullie door willen lezen(A)

    p.s er zullen meerdere bekende Pirates figuren in voor komen :)
    laat in een reactie weten welke jullie ook terug willen zien.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt