• Ja, die heb ik..
    Ik ben er F*cking altijd voor ze geweest. en nu laaten ze me stikken..
    aletwee tegelijk. terwel ze zelf niks met elkaar te maken hebben.
    Met de eene heb ik een heel verleden, en een moeilijke tijd agter de rug. en opeens. Loopt ze helemaal op me te sgelde, omdat ik stomweg ik geesten en Aliéns geloof. Ze ik heb een party sgeldworde naar me hoofd gekregen.. Zomaar uit het niets.
    en de andere.
    Die is helemaal erg! Ze is al zo lang ik me kan herinderen mijn Bf. Uit het niets negeert ze me..
    loopt ze tegen me vriendin te zeggen, dat we maatje maatje zijn, en dat ze komt logeren deze week. terwel ik van niks weet, aangezien ze geen word tegen me zegt.
    Ja behalfen als ik over haar vriendje begin, dan begind ze spontaan te vertellen hoe leuk hij wel niet eens. maar anders ho maar, dat ze 1 word tegen me spreek.
    Ik weet niet wat ik moet.. like. ik heb turlijk andere vrieden. maar daar heb ik geen verleden mee ofzu. en ik wil die andere nu wel gewoon laten.. maar op een of andere manier kan ik dat niet..
    heeft iemand tips ofzu ><
    XX BB<3


    Dunno ><

    dat is echt wel laag van hun, ik zou er eens met hen over proberen te praten en als het echt niet gaat heeft het geen zin meer om 'bevriend' met hun te zijn


    You're a star in heaven.

    dat is echt wel laag van hun, ik zou er eens met hen over proberen te praten en als het echt niet gaat heeft het geen zin meer om 'bevriend' met hun te zijn

    like, ik heb geprobeert, maar de ene, zegt dan niks, of moet opeens gaan. en de ander gaat sheinheilig lopen doen ,en gaat lekker door, met me uitsgelden, en ropen dat ik me hersens moet gaan controleren ;[


    Dunno ><

    (...)
    like, ik heb geprobeert, maar de ene, zegt dan niks, of moet opeens gaan. en de ander gaat sheinheilig lopen doen ,en gaat lekker door, met me uitsgelden, en ropen dat ik me hersens moet gaan controleren ;[


    dan zou ik echt geen moeite ervoor doen, ik zou ze links laten liggen, misschien hebben ze dan na een tijdje door wat ze bezig zijn en draaien ze terug bij


    You're a star in heaven.

    hope dan maar..
    Dankjewel(K)


    Dunno ><

    hope dan maar..
    Dankjewel(K)


    ggd^^


    You're a star in heaven.

    Laat ze doen. Na een tijdje zien ze zelf wel in dat ze fout zijn geweest en is het aan jou om te beslissen of je hen terug wilt.


    Hello, I'm Henry.

    Ik ken dit hele verhaaltje. Ik had dus ook een Bf. Na de zomervakantie, patsboemlikeSHIT. Ze praat opeens niet meer met me O.o Ik dacht zo van: Bekijk het maar! Als je zo doet, dan ben je mij niet waard! Nooit meer mee gesproken, terwijl ze bij mij in de klas zit >.<
    Weetje, laat ze alsjebliefd vallen. Ze zijn jou absoluut niet waard. Ene vriendin die is boos op mij omdat ik van Hello Kitty hou? O_< Like omfg?? Ze zit ook de hele tijd over me te roddelen -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.