• Gisteren was ik op Pinkpop, en daar heb ik de band All Time Low hun handtekeningen met marker op m'n oude All-Stars laten zetten. Alleen ben ik nu bang dat het eraf slijt. Een meisje op het festival zei dat ik er met nagellak overheen moest, maar dat lijkt me niet echt goed voor het canvas..

    Dus weet iemand hoe ik ze kan beschermen tegen slijten/regen? (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 13:06 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Geen idee =)
    Tja 1 oplossing, gewoon niet meer aandoen xD

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 13:07 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Geen idee, met bepaald spul overspuiten of zo..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Geef ze aan mij,ik krijg die dingen maar niet vies.Zelfs na pinkpop zijn ze nog schoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Laat ze mummificeren , dan kan je ze voor eeuwig bewonderen. :'D

    Jk, sorry ik heb geen idee. (no_chears)

    Imma jealous.. lol.

    Ik zou het gewoon heel vaak overtrekken, op een gegeven moment gaat het er dan niet meer af.

    Probeer op een klein niet goed zichtbaar stukje wat nagellak? Als dat goed gaat, op de handtekeningen doen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    En volgens mij zei mijn kec-docent ook iets over haarlak :'D, maar dat weet ik niet zeker(A)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Misschin moet je eens even kijken bij de schoenmaker?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Betrayal schreef:
    En volgens mij zei mijn kec-docent ook iets over haarlak :'D, maar dat weet ik niet zeker(A)

    Met haarlak kan je het er juist afhalen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik dacht dat nagellak inderdaad hielp. Volgens mij kan dat voor het canvas opzich niet zoveel kwaad?

    Haha, niet meer aandoen met slecht weer? :P Dus de hele tijd op je schoenen letten :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.