• Adnane aka Adsthetic fantastisch is! *O*

    1. Zijn puns
    Jaja, dit is de eerste reden. Waarschijnlijk staat hij op heel Q bekend om zijn puns - en met reden! Iedereen is het er uiteraard over eens dat ze altijd hilarisch en origineel zijn, en ik ben er van overtuigd dat ze bij iedereen regelmatig een lach op hun gezicht brengen.

    2. Zijn gedichten
    En hier is punt twee al! Jazeker, zijn gedichten. Vaak staan ze in de top en dat is he-le-maal verdiend! Heel Q roemt Ads om zijn gedichten - de ene keer poëtisch, de andere keer grappig, maar goed zijn ze altijd. Jazeker, we hebben een heus talent in ons midden!

    3. Pugs
    Absoluut, zeg Ads en je zegt pugs. Deze twee zijn onlosmakelijk verbonden in de hoofden van veel Quizletters en dat is met reden! Zie je een topic met 'pugs' in de titel, dan kan je er op aan dat hij de TS is. En iedereen is het er uiteraard over eens dat pugs geweldig zijn, wat Ads meteen ook geweldig maakt!

    4. Zijn gebrek aan hoofdletters en interpunctie
    Nog iets wat hem immer herkenbaar maakt op het forum: zijn overtuigde gebrek aan hoofdletters en interpunctie. Jazeker, deze jongeheer staat rotsvast achter zijn normen en waarden, wat we alleen maar kunnen bewonderen. Dit maakt hem bovendien extra herkenbaar - en geweldig!

    5. Omdat Ads nu eenmaal Ads is
    Dit is het laatste punt, en misschien nog wel het meest belangrijke van allemaal. Topicspammer, Q-celeb, poëet, Adnane is het allemaal en heel Quizlet kent hem wel én houdt van hem, en met reden! Bij iedereen tovert hij weleens een glimlach op het gezicht, in bijna elk topic reageert hij wel. Ads is nu eenmaal Ads en op Quizlet is er niemand zoals hij - gelukkig maar, of we zouden nog sterven door een overdosis geweldigheid.

    Dit topic is een opdracht voor ToD. Onze -ook altijd egocentrische- Adnane wilde namelijk dat ik voor mijn Dare een topic aanmaakte dat ging over hoe geweldig hij was, meer specifiek met vijf redenen, elk onderbouwd door minstens vijf regels. Hier is het dus (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 17:14 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oke ja ik gaf je deze dare om me goed te voelen over mezelf MAAR IK HOU NU MEER VAN JOU DT IS ECHT ZO LIEF DELPHINE JIJ LIEF AARDAPPELTJE


    Heaven is a place that we all have

    I like this!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dit is geweldig. En waar, dat ook.

    Oooh, wat cute.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt