• Heey <3
    dit klinkt misschein heel raar maarik voel me eenzaam. Ik heb nu al 3 jaar dezelfde fout gemaakt door 3 x op de jongen te worden die me telkens weer pyn doet en er met me vriendin van door gaat. Nu vind ik hem weer leuk. maar hij dwingt me foto's op te sturen en word anders boos en dat wil ik niet. Hij wil seks met me , omdatik lief ben maar meer niet. Wat moet ik doen? want ik voel me nu echt eenzaam.. en ben bang dat ik straks weer een fout maakt. en me nog kutter ga voelen. al snap je het verhaal niet maar je het maar even vragen

    xX. michelle

    Oh my god. Je moet echt niets doen wat je niet wil. Ecnt niet doen.
    Kijk als jij wel met hem naar bed wil, moet je dat vooral doen.
    Maar je weet wel dat hij straks er weer met je vriendin vandoor gaat...
    Oh, en stuur die foto's ook niet. Hij kan ze ook op internet zetten he.


    You'd took my breath but I'll survive.

    niet doen wat je niet wilt :O
    ik zou hem gwn in 1x de waargeid vertellen..Doe het anders met een vriend of vriendin er bij,Asl je dan met je mond vol tanden staan ofso x'D


    don't Worry...Be gay.

    maar ik word altyd omgepraat door hem .
    en ik wil hem niet kwyt.klinkt zo stom ik weet het.. maar ik vertrouw hem ook terwijl ikweet dt ik dat niet moet doen!
    xX.

    ....

    ....

    Echt nóóit iets doen wat je niet wilt. En je zeker niet laten ompraten.
    Ik denk dat je beter even, of helemaal gewoon, afstand kunt nemen, en bedenken wat jíj wil, en niet wat hij wil. Ik denk dat je goed moet bedenken waar jou grenzen liggen, en dat aan hem vertellen, als hij daar niet naar luistert, dumpen die zooi!
    Succes.


    Mew <3

    NIxx doen wat je niet wilt meiss ,,
    En als hij dreigt dat hij het anders uitmaakt ,,is hij het ook niet waard!! En als je weet dat hij er tog wel met iemand anders vandoor gaat ,,gwn dumpen ,, EN denken: Ik verdien soveel beter dan hem.. Niet denken ,Maar doen ,,
    MAAR vooral niets doen waar je self niet achter staat!


    Crack a bottle

    Niets doen wat je niet wilt.. Ik snap het helemaal hoe hij je dan om probeert te praten en probeert over te halen en te manipuleren.. echt.. ik heb dat gehad.. en ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb, waar ik uiterst niet trots op ben, en wat me nu nog achtervolgd.. Ik wil je niet bang maken met wat ik nu zeg..

    Maar dadelijk krijg je spjit van dingen die je doet.. doe het alsjeblieft niet als je niet wilt meis.. verbreekt desnoods het contact.. jij bent de belangerijkste persoon op aarde.. JIj moet luisteren naar JEZELF en niet naar een of ander persoon dat seks met je wilt omdat je wel lief bent.. [dat slaat in mijn ogen sowieso nergens op, als dat zijn rede zou zijn]

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    bedankt voor al je reactie's <3
    ik hoop dat ik afstand kan nemen.
    ookal zal ik me dan nog kutter ga voele

    misschien voel je je in het begin idd kutter als je afstand neemt, maar achteraf merk je dat die beslissing echt beter is geweest.
    denk is hoe je je voelt als je afstand neemt, en hoe je je voelt als je dingen tegen je zin in doet.
    dat moet je dus écht niet doen, hoe lief je m ook vind..

    bedankt voor al je reactie's <3
    ik hoop dat ik afstand kan nemen.
    ookal zal ik me dan nog kutter ga voele
    IN het begin wel.. maar uiteindelijk is dat wel beter meis.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben hem al 1x vergete. ik had se nummer verwijderd. hem negeert op sgool of als ik hem gewoon tege kwam en ze msn gewist. maar dt hield ik een maand vol en toen begon alles weer opnieuw.

    Zet een briefje op het beeld van je computer en zet erbij waarom je hem haat en moet negeren. Je kunt er altijd op terug kijken als hij je weer aan het lastigvallen is op msn.
    Op school kun je het op je hand schrijven... of een teken op je hand zetten... dat je elke keer kan terug kijken en moed kan halen. Helpt bij mij als ik geen zin heb in huiswerk, miss helpt dit ^^


    BAM!

    Zet een briefje op het beeld van je computer en zet erbij waarom je hem haat en moet negeren. Je kunt er altijd op terug kijken als hij je weer aan het lastigvallen is op msn.
    Op school kun je het op je hand schrijven... of een teken op je hand zetten... dat je elke keer kan terug kijken en moed kan halen. Helpt bij mij als ik geen zin heb in huiswerk, miss helpt dit ^^

    eey <3
    bedankt voor de tip!
    ik ga gelijk een lijstje maken!
    xX.