• Vrijdag kreeg ik mijn klas te horen, en toen bleek dus dat er gewoon één klas was gemaakt van tweetalig. Die mij dus vorig jaar gewoon fucking hard gepest en buitengesloten hebben, waar ik niet zo op zit te wachten. Dus ik sms'te een vriendin van mij, want ik was gewoon echt even verdrietig. Krijg ik eerst terug: "Wat maakt dat uit, het is je klas maar."
    En daarna had ik dus gezegd dat ik dat niet zo leuk van haar vond. Stuurt ze me dat ik niet zo negatief naar dingen moet kijken. Sorry, ik zit hier gewoon echt niet op te wachten. Ik ben niet negatief, ik ben realistisch. Ik kom in een klas vol met mensen die me altijd gepest hebben, hoe kan ik dan nog zeggen "Jippie, school begint weer?" Ze begrijpt me voor geen meter, en daar erger ik me nu echt even aan..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 15:02 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hè, das balen. Kun je niet proberen vandaag nog naar je school te bellen om er nog iets aan te kunnen veranderen?


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    Hè, das balen. Kun je niet proberen vandaag nog naar je school te bellen om er nog iets aan te kunnen veranderen?


    Nee, tweetalig moet bij elkaar blijven vanwege eindexamen enzo. Ik baal er ook van, maar zulke vriendinnen maken het dan nog net weer even erger.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ach kut. Vorig jaar had ik ook niet echt een leuke klas, hopelijk beterd het dit jaar (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Pft, ik vind dit echt vervelend voor je. Ik hoop maar dat het allemaal voor je zal meevallen. Je kan toch altijd vragen of naar een andere klas te gaan? Of niet? Ach, weet je? Probeer er het beste van te maken. Ik wil niet negatief klinken of zo, maar uiteindelijk is het inderdaad wel maar jouw klas. Je kunt tijdens de pauze nog naar je vriendinnen en zo gaan. Maar ik snap het perfect, want er zijn sommige uit mijn klas die ook niet bepaald leuk zijn om als klasgenoot te hebben. /cyberknuffel


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Togepi schreef:
    (...)

    Nee, tweetalig moet bij elkaar blijven vanwege eindexamen enzo. Ik baal er ook van, maar zulke vriendinnen maken het dan nog net weer even erger.

    In dat geval moet je er maar proberen het beste van te maken. Sowieso niet met hangend hoofdje de klas in stappen, maar proberen contact te zoeken met de rest of anderen die zich een beetje alleen voelen. Je zult er toch doorheen moeten, dan kun je dat maar het beste met opgeheven hoofd doen!


    ars moriendi

    Zaine schreef:
    Pft, ik vind dit echt vervelend voor je. Ik hoop maar dat het allemaal voor je zal meevallen. Je kan toch altijd vragen of naar een andere klas te gaan? Of niet? Ach, weet je? Probeer er het beste van te maken. Ik wil niet negatief klinken of zo, maar uiteindelijk is het inderdaad wel maar jouw klas. Je kunt tijdens de pauze nog naar je vriendinnen en zo gaan. Maar ik snap het perfect, want er zijn sommige uit mijn klas die ook niet bepaald leuk zijn om als klasgenoot te hebben. /cyberknuffel


    Dankje, da's lief <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Show them who you are, be the bitch they want to see. Srsly, niemand kan jou lager leggen dan jij, niemand heeft het recht om te zeggen dat jij lager bent dan hún, alleen jij bepaalt dat. Dus wees niet terughoudend als ze hun dikke bek openen, geef ze een arrogante gezicht en dis ze uit met elke woord die op je tong komt. Als zij de bitch gaan spelen, ben jij een grotere.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Show them who you are, be the bitch they want to see. Srsly, niemand kan jou lager leggen dan jij, niemand heeft het recht om te zeggen dat jij lager bent dan hún, alleen jij bepaalt dat. Dus wees niet terughoudend als ze hun dikke bek openen, geef ze een arrogante gezicht en dis ze uit met elke woord die op je tong komt. Als zij de bitch gaan spelen, ben jij een grotere.


    This made me laugh :3
    Dankjewel though <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Togepi schreef:
    (...)

    This made me laugh :3
    Dankjewel though <3


    You're worth it. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.