• Acteur
    - iemand die als beroep toneelspeelt
    - persoon die een personage uitbeeldt in een verhaal of rollenspel
    - Toneelspeler of vertolker van een der personages uit een toneelspel


    Overal in Engeland wordt het verkondigd wanneer de boyband One Direction zich opofferd om een soap te spelen, geen reallife soap, maar een soap vol gespeelde karakters. Voor de jongens loopt het werkelijk zeer soepel als ze beginnen met hun afleveringen en algauw blijkt het dat ze zeer getalenteerde acteurs zijn, maar ook zeer geïnteresseerd zijn in hun tegenspeelsters échte actrices.


    Oké moeilijk uit te leggen, maar deels bedank ik Naomi hiervoor hihi. Het gaat dus over One Direction en ''bekende'' actrices, die wel gewoon verzonnen zijn, savvy?
    De soap is een highschool soap en de jongens blijven in hun rollen niet allemaal vrienden. Wanneer ze zich teveel in gaan leven, gebeuren er dus rottige dingen. Damn wat moeilijk uit te leggen.

    Rollen die gezocht worden
    Tegenspeelster; speelt nerd in de serie
    TroutyMouth
    Tegenspeelster; speelt cheerleader in de serie
    Aria
    Tegenspeelster; speelt beste vriendin van de cheerleader in de serie
    Kayirangwa
    Tegenspeelster; speelt muziekfreak in de serie
    ToDoList
    • Zelfverzonnenrol? Mag van alles zijn

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam: Het is een engelse naam
    Leeftijd: Tussen de 16 en 20. NIET ALLEMAAL 16 PLEASE, dat is zo onorgineel
    Karakter: In het kort, maar wel duidelijk
    Uiterlijk: Gebruik een bekend persoon
    Hobby's:
    Favoriete bandlid van 1D: Dit zegt niet dat je hier iets mee krijgt ofzo
    Relatie: Ook dit zegt niet dat je geen kans meer krijgt bij 1D
    Extra?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 13:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak de personages van de serie ook zelf, enzo. Het gaat om de actrice. Meerdere rollen per persoon zijn toegestaan, maar dan een zelfverzonnen rol. Dit mag make-up meisje, regisseur of exvriendinnetje van een 1D'er zijn. Bedenk zelf maar. Ik heb ze sowieso nodig. :Y)
    Ik ga ze nu allemaal bekijken! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga een visagiste in elkaar flansen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik ga een visagiste in elkaar flansen. (:


    Thankyou. Nu ga ik ze écht bekijken, hihi. :Y)

    Jullie moeten even stemmen wat voor type mijn personage in de serie moet worden:
    Pester. Een meisje dat iedereen in elkaar ramt die haar in de wegstaat.
    Hippie. Dat zegt al genoeg, haha.
    Of Sporter. Zegt ook wel genoeg, denk ik? :Y)

    Danku


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Thankyou. Nu ga ik ze écht bekijken, hihi. :Y)

    Jullie moeten even stemmen wat voor type mijn personage in de serie moet worden:
    Pester. Een meisje dat iedereen in elkaar ramt die haar in de wegstaat.
    Hippie. Dat zegt al genoeg, haha.
    Of Sporter. Zegt ook wel genoeg, denk ik? :Y)

    Danku


    Ik zou de pester of sporter nemen, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Thankyou. Nu ga ik ze écht bekijken, hihi. :Y)

    Jullie moeten even stemmen wat voor type mijn personage in de serie moet worden:
    Pester. Een meisje dat iedereen in elkaar ramt die haar in de wegstaat.
    Hippie. Dat zegt al genoeg, haha.
    Of Sporter. Zegt ook wel genoeg, denk ik? :Y)

    Danku


    Ik denk pester. ;}


    To live doesn't mean you're alive

    Oké ze wordt pester,

    maar hoe moet de serie heten? Werkelijk, ik heb geen idee.
    Iets met High school en life ofzo? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Visagiste
    Volledige naam: Felicia Lloyd
    Leeftijd: Felicia is vijfentwintig jaar oud, geboren op vier augustus.
    Karakter: Felicia is een vrolijk meisje, wie het heerlijk vind om mensen in de watten te leggen. Een tikkeltje verlegen kan ze in eerste instantie wel overkomen, maar wanneer je haar beter leert kennen, zal ze steeds spontaner overkomen. Een echt meisje kan je Felicia zeker noemen, ze is dol op kletsen en praat de oren van mensen hun hoofd af, ook is ze een roddeltante en vind ze het heerlijke om sappige verhalen aan mensen door te vertellen. Ze is erg behulpzaam en vriendelijk, waardoor ze bekent staat als de moeder op de set. Ze heeft een hekel aan ruzie en probeert dit op elke manier op te lossen, op zijn tijd kan ze hierdoor nogal brutaal overkomen. Ook is ze niet iemand die zich snel laat commanderen.
    Uiterlijk:


    Felicia is een leuke vrouw om te zien, zeker niet lelijk met een slank postuur. Ze is redelijk lang en rond de 1.75, heeft redelijk smalle heupen en weegt rond de 56 kg. Lichtbruine haren vallen langs haar ovale gezicht, waar bruine ogen invallen, een spitse neus en volle lippen. Als Felicia lacht heeft ze een rechte rij, witte tanden, volle wangen en kuiltjes.
    Haar kledingsmaak is erg vrouwelijk, ze houdt van jurkjes, rokjes en accessoires. Cheryl Cole
    Hobby's: Zoals al werd verteld is één van Felicia haar grootste hobby’s opmaken van mensen. Ze vindt het geweldig om mensen mooier te maken, aan hun haren te zitten en ze in de watten te leggen. Ook vind ze het leuk om feestjes te organiseren en is ze dol op het kijken van films. Koken mag ook niet ontbreken aan haar grote passie’s.
    Favoriete bandlid van 1D: Nog steeds Harry Styles, maar Niall volgt daar kort op.
    Relatie: Felicia heeft een relatie met de vierentwintigjarige Mick Richardson, ze is heel gelukkig met hem en in de wolken. Ze zijn al vier jaar samen en hebben sinds kort een appartement gekocht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    Oké ze wordt pester,

    maar hoe moet de serie heten? Werkelijk, ik heb geen idee.
    Iets met High school en life ofzo? (:


    Geef het de naam van de High School?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    Oké ze wordt pester,

    maar hoe moet de serie heten? Werkelijk, ik heb geen idee.
    Iets met High school en life ofzo? (:


    The hard life of High School ofzo ;$
    Ik ben daar best wel slecht in ;$


    To live doesn't mean you're alive

    One Direction, One High School, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morgen komen de rollen. (:
    Of jullie moeten te excited zijn en het per se nu willen haha. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: actrice die in de serie gepest wordt :3
    Volledige naam: Lauren Rose Samuels
    Leeftijd: 15; maar, ze is talented.
    Karakter: Lauren is een beetje een bitchy persoon, die een vrij arrogante reputatie heeft, maar dit is allemaal uiterlijke schijn; als je haar leert kennen, valt ze eigenlijk wel mee (al zal je altijd sarcastische opmerkingen mogen slikken). Ze praat 2 talen vloeiend; engels en sarcasme. Ze heeft een typisch schorpioenen karakter, mysterieus, arrogant uiterlijk, maakt enorm moeilijk vrienden, maar als ze er heeft, is ze loyaal tot het einde der tijden. ze houdt enorm veel van lachen, en is ook niet bang haar mening te zeggen. Deze arrogantie komt ook eigenlijk vooral omdat ze vroeger echt gepest is geweest, en haar acteer en muziektalent zijn haar enige zekerheden.
    Uiterlijk: Taylor Swift


    Lauren is vrij lang en heeft blond haar, dat ze liefst stijlt. normaal heeft ze krullen (en in de serie worden die extra gekruld), maar vanzodra ze kan, zet ze er de stijtang in. Ze heeft blauwe ogen, een gave huid en draagt het liefst een jeans met t-shirt.
    Hobby's: Gitaar spelen, acteren (zowel toneel als tv), modelleren, zingen
    Favoriete bandlid van 1D: Harry
    Relatie: Lauren heeft een vriendje, Brandon, die prodducer is van een vrij belangrijk toneelgezelschap.
    Extra? ze is enooooooorm groot!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het verhaal staat online. (:

    Master of the acts


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje!(:


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankje (l)


    To live doesn't mean you're alive