• Ik heb nog een boekenbon ter waarde van €25,- en ik wilde nog een boek voor op vakantie kopen. Wie heeft aanraders? Ik lees het liefst Engels, maar Nederlands is ook goed. Titel, schrijver en korte beschrijving svp! En kom ajb niet aan met twilight of de hongerspelen... (N)


    I was an angel living in the garden of evil

    My sisters keeper.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    narnia ;D
    van C.S Lewis
    Ik denk dat je wel weet waar het over gaat ö


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Northing Light ofzo, van het het golden compass, die heb ik ent in het Engels gekregen super boek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Memphis schreef:
    My sisters keeper.
    Die heb ik gelezen, heel mooi!


    I was an angel living in the garden of evil

    Of de Gone serie ook erg leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Northing Light ofzo, van het het golden compass, die heb ik ent in het Engels gekregen super boek
    die is idd cool, maar heb m al gelezen..


    I was an angel living in the garden of evil

    Taraluis schreef:
    narnia ;D
    van C.S Lewis
    Ik denk dat je wel weet waar het over gaat ö
    ja, die heb ik allemaal gelezen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Alles van Agatha Christie. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    The Lovely Bones, maar dan wel in het Engels, dat is tien keer mooier.


    Hope goes lost but never dies.

    probeer de tunnels-serie:


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    probeer de tunnels-serie:


    Die heb ik geleen, dat is 1 van de uitonderingen die ik neit leuk vind. Terwijl ik echt alles lees


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je van girly things houdt: MZZL Meiden & Calypso Chronicles boeken.

    MZZL Meiden gaat over 3 meisjes die op hun 16de verjaardag samen worden gebracht omdat het zussen blijken te zijn. Hun moeder is gestorven en hun vader blijkt een beroemde zanger te zijn. Ze gaan op zoek naar hem en sluiten terug contact met hem aan en komen dan in dat 'fancy wereldje' terecht.

    Calypso Chronicles gaan over een Amerikaans meisje dat naar een Engelse kostschool gaat. Ze wordt door een paar meisjes gepest omdat ze Amerikaans is. Wanneer de Engelse kroonprins verliefd op haar wordt, wordt ze al heel wat populairder.

    Als je daar niet van houdt kun je altijd TVD gaan lezen. (duivel)

    Lovelyxxx schreef:
    (...) ja, die heb ik allemaal gelezen!

    Leuke boeken hé
    Btw als hetook nl mogen zijn zou ik zeggen zoek boeken van Simone van der Vlught


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    L.A Candy series, Vampire Diaries?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The Vampire Chronicles van Anne Rice. De. Beste. Boeken. Ooit.


    Caution first, always.