• Tears of an Angel | Seth Clearwater



    ~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~.

    Rustig spreidde ik mijn wapperende zachte vleugels uit. De donzende haartjes, en de stralende witte kleur, blonken op in het mooie zonlicht. Het was al laat in de middag, maar dat weerhield het er niet van dat het prachtig mooi weer was. De zon was heerlijk warm, en liet me zelfs een beetje zweten. Mijn blote voeten gleden over de fijne tegels, en het was een genot om op deze manier rond te mogen lopen. De grond veranderde in het zachte en fijne zand. Ik kon de korreltes tussen mijn tenen voelen glijden. Mensen kennen mij alleen maar zoals ik nu was. Mooi, lief en zachtaardig, maar dan zonder de vleugels. Maar 's avonds bij volle maan veranderde dat. Dan werden mijn prachtige vleugels enge klauwen, en werd mijn hele lichaam totaal ruw, en eng. Mijn zachte voetjes, werden grote poten, met lange nagels, en de lange glanzende haren verdwenen, in vieze stekels op mijn lichaam. Ik deed mensen pijn in de nacht. Ik had trek in ze. Ze waren mijn voeding. Overdag had ik dat niet, en moest ik lijken op de prachtigste engel die er bestond. En zo zagen de mensen mij ook. Tot ze me leerde kennen. Dan wisten ze niet hoe gauw ze moesten vluchten..

    ~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~.




    "Can you hear heaven cry, Tears of an angel,
    Stop every clock, Stars are in shock, The river will flow to the sea, I wont let you fly, I wont say goodbye, I wont let you slip away from me, Can you hear heaven cry, Tears of an angel, So hold on, Be strong, Everyday on we'll go, I'm here, dont you fear, Little one dont let go, don't let go." He said to me.


    Tears of an Angel | Seth Clearwater


    I´m nothing special.