• weet iemand misschien een site waar je manga kan lezen die door mensen zijn geschreven???^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:00 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Je kan anime niet lezen. Manga kan je wel lezen. (: Bedoel je dat?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:59 ]


    wth.

    Animefreak

    Mayfly schreef:
    Je kan anime niet lezen. Manga kan je wel lezen. (: Bedoel je dat?


    Ik wou net zeggen. Koop ze op play.com, het is leuker om te hebben xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan ze inderdaad beter kopen. In Enschede bijvoorbeeld, hebben ze een winkel waar je allemaal manga's kan kopen.
    Zoek anders even op google of er een winkel bij jou in de buurt is.

    Altair schreef:
    Je kan ze inderdaad beter kopen. In Enschede bijvoorbeeld, hebben ze een winkel waar je allemaal manga's kan kopen.
    Zoek anders even op google of er een winkel bij jou in de buurt is.


    Op play.com zijn ze niet zo duur ;) + gratis verzenden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik lees ze op www.mangareader.net


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik koop ze bij Yendor of ik bestel ze bij Archonia. Ik vind het prettiger om het boek in mijn handen te hebben dan dat ik voor een beeldscherm moet gaan zitten, weet ook enkel websites die h-manga online hebben en ik denk dat je dat niet zo interesseert.

    Ik zou je aanraden gewoon een manga te kopen, das veeeeeeel leuker!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Altair schreef:
    Je kan ze inderdaad beter kopen. In Enschede bijvoorbeeld, hebben ze een winkel waar je allemaal manga's kan kopen.
    Zoek anders even op google of er een winkel bij jou in de buurt is.


    Kijk, ik wil ook manga lezen, MAAR IK KÓM NOOIT IN FUCKING ÉNSCHÉDÉ D:
    Die gastjes daar hebben wel een grappig accent, mijn buurman komt uit Enschede, echt, zooo grappig! ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga ook manga's kopen, eerst las ik ze altijd op www.citymanga.com


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Altair schreef:
    Je kan ze inderdaad beter kopen. In Enschede bijvoorbeeld, hebben ze een winkel waar je allemaal manga's kan kopen.
    Zoek anders even op google of er een winkel bij jou in de buurt is.

    Klopt, Comicasa. Maar da's een behoorlijk dure zaak. Zou inderdaad op 't net bestellen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou ze ook wel willen kopen, maar ik heb geen zin om al mijn geld eraan uit te geven, dus lees ik ze maar op internet ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    manga.animea.net
    Daar lees ik ze meestal, mangafox & mangareader soms ook wel.
    Alleen het is inderdaad leuker om ze zelf te hebben ^^


    ~ KONNICHIWA.

    ik lees ze online, want bij mij in de provincie kun je ze niet kopen I think =,=