• Hier mijn 2e filmpje van zingen :$ mijn buik doet gewoon pijn omdat ik zelfs dit heel eng vind, mij zomaar even blootgeven :( maar ik doe het om mijn zang angst weg te halen....

    hoop dat het wat klinkt, ben zelf totaal niet tevreden en echt enorm onzeker :(

    http://www.youtube.com/watch?v=LDMYMVYB_54

    Zouden jullie mij kunnen/willen laten weten of het ermee door kan?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:09 ]

    Woooow, weetje hoe hoog!
    Erg knap!

    Bedankt :$ , ik wou alleen dat ik eens in mij zelf ging geloven, ik ben normaal bijna nooit onzeker, maar met zingen!!:(:(

    ik zal eerlijk zijn, het is totaal niet mijn genre stem & liedje, maar het is idd heel erg hoog & volgens mij is het wel goed gezongen! ik denk toch niet dat iedereen dat kan. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    ik zal eerlijk zijn, het is totaal niet mijn genre stem & liedje, maar het is idd heel erg hoog & volgens mij is het wel goed gezongen! ik denk toch niet dat iedereen dat kan. (:


    Haha Bedankt, kan me ook wel voorstellen! meeste mensen vinden dit soort muziek niet mooi XD alleen andere genre's kan ik niet zingen :(

    zelf luister ik trouwens wel naar zulk soort muziek, ben van mezelf best druk en zulk soort muziek maakt mij rustig xD

    Dit is dus écht totaal niet wat ik luister en wat ik mooi vind (: Dit is echt heel hoog -en voorzover ik weet- heel mooi gezongen :3


    Only those who listen can hear

    Ik vind het heel mooi, wanneer doe je defying gravity of rue's lullaby?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Castalia schreef:
    Ik vind het heel mooi, wanneer doe je defying gravity of rue's lullaby?


    De ben ik aan het oefenen, en ik zoek een goede karaoke versie, sommige versies zijn voor mij te laag :(

    Ik vind het echt super mooi gezongen, ik doe je het niet na (:

    Echt mooi.. :)

    Ga zoow door *O*


    What is youre favo scary movie?

    buffyxangell schreef:
    (...)

    De ben ik aan het oefenen, en ik zoek een goede karaoke versie, sommige versies zijn voor mij te laag :(

    Rue's lullaby is yiruma - kiss the rain
    En voor defying gravity moet je solo kurt nemen, die is al hoger :-)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wow! Goed, echt mooi! En zo hoog..!!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Je hebt een heel lief zachtaardig stemmetje, en ik vind dat je goed kan zingen! Ik hoop dat je snel beroemd wordt en een cd uitbrengt, want dit is wat ik graag wil luisteren! x'D


    Numbers.

    Je hebt helemaal geen reden om onzeker te zijn, het is hartstikke mooi!

    Zo echt wauw haha, dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht. :x Echt mooi.


    Your make-up is terrible

    Fudging hell I love it:|


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind het een echte schattige kinderstem (10 jarige ofzo) :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 13:22 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right