• Hier mijn 2e filmpje van zingen :$ mijn buik doet gewoon pijn omdat ik zelfs dit heel eng vind, mij zomaar even blootgeven :( maar ik doe het om mijn zang angst weg te halen....

    hoop dat het wat klinkt, ben zelf totaal niet tevreden en echt enorm onzeker :(

    http://www.youtube.com/watch?v=LDMYMVYB_54

    Zouden jullie mij kunnen/willen laten weten of het ermee door kan?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:09 ]

    Chocolicious schreef:
    ik zal eerlijk zijn, het is totaal niet mijn genre stem & liedje, maar het is idd heel erg hoog & volgens mij is het wel goed gezongen! ik denk toch niet dat iedereen dat kan. (:


    Food.

    WACHTWACHTWACHT. ben ik gestoord geworden? Ik zie opeens in het filmpje staan 'Hey Ellen!' want ik heet Ellen. Nu heb ik het gevoel dat ze me stalkt ;S

    ik vind het knap!

    Je hebt een originele stem.
    Klinkt me mooi, maar ook wel schattig ja haha.
    Mooi gezongen, ga zo door ;]

    Login schreef:
    WACHTWACHTWACHT. ben ik gestoord geworden? Ik zie opeens in het filmpje staan 'Hey Ellen!' want ik heet Ellen. Nu heb ik het gevoel dat ze me stalkt ;S


    WAHAHHAAHAA GENIAAL, neej ik bedoel niet jouw wahahaa, denk ik XD tenzij jij iemand bent die ik elke woensdag zie op school xD O hemel, straks ben je haar echt en dan schaam ik me nu dood:|

    Ik vind het echt heel goed! Echt knap!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 18:31 ]

    how oops, ik wou een nieuw bericht typen maar is niet goed gegaan XD

    Ik wou zeggen
    "bedankt voor jullie lieve reacties! dit maakt mij al wat zekerder van mezelf :D"

    X Anna
    ps: hoe hoog is dit? is het alt ? sopraan? tenor? ik heb er totaal geen verstand van, of is het D of E of F ofzo XD qua notenxD