• Nein, ik kom geen complimentjes vissen!

    Ik wil weer gaan afvallen. Ik was hier echt heel goed mee bezig na de kerstvakantie, maar dat hield na een maandje ook weer op. Ik ben afgelopen week zo tekeer gegaan, dat ik gewoon echt weer dikker ben geworden. Ik zoek alleen motivatie. Ik wil het echt heel graag, maar dan zie je het lekkere eten weer en dan.... bam weer naar binnen.

    Wie heeft er goede tips. En niet alleen; veel water drinken en veel sporten. Die ken ik al. :Y) Dankjewel! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gezonde dingen snacken. Werkt wel. (nerd)


    SLOAN.

    Koop een Sonja Bakker boek


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    Koop een Sonja Bakker boek


    Hebben we al, vind ik verschrikkelijk. Ik eet dan gewoon te weinig, dan krijg ik honger en ga ik snoepen. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wannneer je iets lekkers ziet een appeltje pakken (ofietsanderswatjelekkrvind vanfruit)
    en dan is die zin zo weg ;)


    So Wrong, It's Right <3

    mrsVerbeek schreef:
    wannneer je iets lekkers ziet een appeltje pakken (ofietsanderswatjelekkrvind vanfruit)
    en dan is die zin zo weg ;)


    Goed idee. :Y)
    Ik ga ook weer een appel mee nemen naar school, geen sultana ofzo. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben ook aan het afvallen en het lukt wel redelijk (alleen deze week met mijn examens niet zo)
    - Ik drink zowiezo alleen maar water (ik lust niet anders)
    - Ik neem minder grote porties als ik eet
    - Als ik na het avondeten nog honger heb drink ik en verbied ik mezelf om nog iets te eten, dan maar met honger slapen
    - Ik at altijd chocolade koeken tijdens de pauze maar nu eet ik deze of beterfood koekjes (zo koekjes voor in de fruitpap en dat helpt ook wel. (van die LU koeken heb je heel veel verschillende soorten)
    - Ik sport NIET (behalve als je 10 minuten naar school fietsen meetelt)

    En ik ben op toch 3 kilo afgevallen sinds maart denk ik..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Castalia schreef:
    Ik ben ook aan het afvallen en het lukt wel redelijk (alleen deze week met mijn examens niet zo)
    - Ik drink zowiezo alleen maar water (ik lust niet anders)
    - Ik neem minder grote porties als ik eet
    - Als ik na het avondeten nog honger heb drink ik en verbied ik mezelf om nog iets te eten, dan maar met honger slapen
    - Ik at altijd chocolade koeken tijdens de pauze maar nu eet ik deze of beterfood koekjes (zo koekjes voor in de fruitpap en dat helpt ook wel. (van die LU koeken heb je heel veel verschillende soorten)
    - Ik sport NIET (behalve als je 10 minuten naar school fietsen meetelt)

    En ik ben op toch 3 kilo afgevallen sinds maart denk ik..


    Netjes. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Netjes. (:

    Oh en ik lust geen groenten en fruit dus dat tel ik ook al niet mee (A)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik kun je geen motivatie geven, omdat ik mezelf niet meer kan motiveren.


    <3

    vraag aan je moeder of ze minder snoep in huis wilt halen en bijvoorbeeld meer fruit, ik eet bijvoorbeeld met een snoepbui heel veel fruit.
    verder zou ik over je eten minder Just doen.

    wat ik doe is de hele dag niet snoepen, en dan mezelf na het avond eten belonen met een ijsje (kan ook met wat anders) heb ik gesnoept mag ik ook geen ijsje. zo kan de hele dag uitkijken naar dat lekkers (dit help bij mij wel)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Vragen of jullie mam meer en meer soorten fruit koopt! Dan heb je twee vliegen in 1 klap
    ~ Veel lekkere snacks waaruit je kunt kiezen
    ~ Gezonde snacks die vullen.

    Neem een abonnement op de fitness. Dat is leuk en erg handig, omdat op de apparatuur ook precies staat hoeveel calorieën je verbrand.

    Verder gewoon op iedere verpakking kijken hoeveel calorieën erin zitten. Dat klinkt erg anorexia enzo, maar ik doe dit zelf ook. Het maakt dat je je er veel meer bewust van wordt wat je allemaal naar binnen werkt.

    Succes! (flower)


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    Vragen of jullie mam meer en meer soorten fruit koopt! Dan heb je twee vliegen in 1 klap
    ~ Veel lekkere snacks waaruit je kunt kiezen
    ~ Gezonde snacks die vullen.

    Neem een abonnement op de fitness. Dat is leuk en erg handig, omdat op de apparatuur ook precies staat hoeveel calorieën je verbrand.

    Verder gewoon op iedere verpakking kijken hoeveel calorieën erin zitten. Dat klinkt erg anorexia enzo, maar ik doe dit zelf ook. Het maakt dat je je er veel meer bewust van wordt wat je allemaal naar binnen werkt.

    Succes! (flower)


    Dankjewel! _O__O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben deze wwek ook begonnen met lijne
    Ik eet vooral Rijstewijfels, die vullen wel, maar er zit geen vet /suiker kalorieeen in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dankjewel! _O__O_

    Graag gedaan, meid. Ik ben er zelf ook erg bewust mee bezig. Oh, en zoals JuliusCeasar hierboven mij ook al zei: ga aan de rijstwafels! Lekker, vullend en caloriearm. (:


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)
    Graag gedaan, meid. Ik ben er zelf ook erg bewust mee bezig. Oh, en zoals JuliusCeasar hierboven mij ook al zei: ga aan de rijstwafels! Lekker, vullend en caloriearm. (:


    Dat is een slim idee! Ga ik doeeen! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking