• Ja, dat hebben wij vanmiddag, in de tuin van onze klastitularis. _O_
    Allemaal heel leuk, buiten dat die gast ons allemaal heeft laten buizen voor het examen wiskunde. En aangezien het vanmiddag waarschijnlijk gaat hagelen, wordt het vast nog extra gezellig. --'

    Maar dus, om het interessant te houden, hebben jullie ook van die leerkrachten die klasfeesten organiseren? (krul)


    effort never betrays you

    Ja, ik ook. Samen met jou. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij hebben volgende week woensdag klassenbbq. Dat hebben we zelf geregeld, niet onze mentor. Die kan dan niet eens (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik mag 1 juli gaan zwemen en lasagne eten bij mijn leerkracht Frans, en de lasagne maakt ze zelf ^^


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gisteren gehad..
    Was wel gezellig, maar wel tyfus warm en niks gegeten, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wij hebben vanmorgen als afsluiting pizza's gemaakt (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hadden afgelopen vrijdag een feest bij een klasgenootje.
    Die heeft huuuge huis en tuin.


    There's power in the words you whisper.

    Ik had ook klasbbq alleen mocht bij ons de leerkracht niet meekomen, haha. :'D En het was véél te warm.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Neuh. Mijn mentor heeft geen zin dat te regelen + ik weet nog steeds de helft van de namen in mijn mentorklas niet, dus van mij hoeft het ook niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat hebben wij ook binnenkort! Maar ik denk dat ik niet ga, ik heb die dag andere dingen te doen en zo dicht sta ik niet bij mijn klas.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn klas mocht gisteren gaan zwemmen/lasagna eten bij mijn klastitularis. Ik ben niet gegaan


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Wij hebben dat nooit. We hadden alleen voor kerst een soort ochtend, maar dat was vorig jaar. Verder niets qua afsluiting ofzo, nooit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Één vraag: wtf is een klastitularis? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja donderdag, maar ik kan niet D:
    En dat zou de laatste keer zijn dat ik al die mensen zie, want we zaten in 5 HAVO(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn mentor zéi dat ze het wel gaat doen, maar er is nooit iets van terecht gekomen. We hebben het hele jaar ook niet eens een klassenuitje gehad. (cat)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Defensive schreef:
    Één vraag: wtf is een klastitularis? :x


    Een mentor/mentrix. (:


    Opgeven is geen optie.