• ik durf het niet via mijn eigen account te doen, dus doe het zo :
    Ik heb mezelf gesneden, ik was zo boos op alles, en ik wist het gewoon ff niet meer., dat leek de enige uitweg. Ik vertelde het tegen een vriend want ik moest het gewoon tegen iemand kwijt, en ik zei, word niet boos of ja je gaat me echt dom vinden. Toen ik het uiteindelijk vertelde, zei hij dat hij me heel dom vond, en dat hij het echt raar vond, maar hij snapt het gewoon niet ! Ik heb ook echt spijt van wat ik heb gedaan, en ik vroeg aan andere vrienden wat ze van snijden vonden, en ze zeiden allemaal van als je dat doet spoor je echt niet! Ik voel me echt stom nu, sorry dit moest er ff uit, weten jullie raad?

    btw ik deed het niet zomaar, daar zijn wel echte redenen voor

    Respect


    All I wanna do is lose control

    je zal nu waarschijnlijk allemaal reacties krijgen van: stop er onmiddelijk mee. maar dat helpt niet.. je moet verder denken, wáárom heb je je precies gesneden? díe oorzaak moet je aanpakken. ben je mischien depressief of zit je iets dwars? snijden is een uitweg en je moet juist met iemand erover praten. als je weer zo boos bent ga dan niet gelijk een mes pakken, maar schrijf al je gevoelens op of zoek iemand om er mee over te praten. want je wilt het niet meer doen toch dat snijden? je krijgt er later ongelooflijk veel problemen mee, als iemand het ziet moet je liegen en het is lastig met gym. je krijgt er ook littekens van. ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je het nooit meer doet!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stop ermee, voordat je doordraait. Zoek hulp.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:35 ]

    Hooligan schreef:
    Stop ermee voordat je doordraait. Zoek hulp.
    ik wil het ook niet nog een keer doen..

    Ik ben ook door zo een periode geweest. Alles zat tegen en niks kon me nog opvrolijken. Maar... Je moet beseffen dat jij hier op deze suffe wel rondloopt voor een reden. Stop met wat je doet, en praat er over met je beste vriendin, je zus/broer, ouders.. Zij zullen je helpen en je moet niet bang zijn voor hun reactie ofzo. Ze houden van je, dus ze zullen je wel begrijpen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hooligan schreef:
    Stop ermee, voordat je doordraait. Zoek hulp.


    Shoganai i ne~

    lekkerkoekje schreef:
    (...)ik wil het ook niet nog een keer doen..

    Daarom. Ik weet dat het vreselijk is om het tegen je ouders/iemand te vertellen. Maar als je geen hulp zoekt kan het uitdraaien op vele ergere dingen.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Daarom. Ik weet dat het vreselijk is om het tegen je ouders/iemand te vertellen. Maar als je geen hulp zoekt kan het uitdraaien op vele ergere dingen.
    wat heb ik eraan om het tegen iemand anders te zeggen ? wat kan die doen?

    Hoezo respect? Is er ook maar iets respectsvols aan impulsief zelfverminken?
    Als ze ook echt een reden had zou ze er geen spijt van hebben, maar met dingen als dit zal je lijkt me altijd wel spijt krijgen van het snijden.

    Wat verwachtte je trouwens dat die vrienden van je zouden zeggen van dat snijden?

    Omentherise schreef:
    Hoezo respect? Is er ook maar iets respectsvols aan impulsief zelfverminken?
    Als ze ook echt een reden had zou ze er geen spijt van hebben, maar met dingen als dit zal je lijkt me altijd wel spijt krijgen van het snijden.

    Wat verwachtte je trouwens dat die vrienden van je zouden zeggen van dat snijden?
    nee, dit verdient geen respect nee, maar aan jou reactie heb ik ook niks ! En ik vermink mezelf helemaal niet ?! ik sneed mezelf 1 keer. en hoezo omdat ik er spijt van heb opeens geen goede reden voor is ?

    Omentherise schreef:
    Hoezo respect? Is er ook maar iets respectsvols aan impulsief zelfverminken?
    Als ze ook echt een reden had zou ze er geen spijt van hebben, maar met dingen als dit zal je lijkt me altijd wel spijt krijgen van het snijden.

    Wat verwachtte je trouwens dat die vrienden van je zouden zeggen van dat snijden?


    dude doe rustig. mischien heeft ze er wel respect voor dat ze haar verhaal verteld heeft, weet jij veel! ze zoekt steun, en geen gezeik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat is wel serieus. hoe kut voor je dat die vriend het niet snapte!
    ik snap het denk ik wel. ik heb het nooit echt gedaan, alleen als alles ff kut is of misgaat, doe ik mezelf ook soms wel pijn, door de frustratie, gewoon door met mijn dagels in mijn vel te drukken ofzo, maar dat is natuurijk heel wat anders. jouw probleem is ernstig. zoek iemand anders dan die persoon, iemand die het wel snapt! & zoek hulp! familie, vrienden, of zelfs een kinder & jeugdtelefoon ofzo, maar je hebt echt hulp noidg! succes!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    dat is wel serieus. hoe kut voor je dat die vriend het niet snapte!
    ik snap het denk ik wel. ik heb het nooit echt gedaan, alleen als alles ff kut is of misgaat, doe ik mezelf ook soms wel pijn, door de frustratie, gewoon door met mijn dagels in mijn vel te drukken ofzo, maar dat is natuurijk heel wat anders. jouw probleem is ernstig. zoek iemand anders dan die persoon, iemand die het wel snapt! & zoek hulp! familie, vrienden, of zelfs een kinder & jeugdtelefoon ofzo, maar je hebt echt hulp noidg! succes!
    nou ik heb echt geen hulp nodig hoor ;x. ik deed het 1 keer.

    lekkerkoekje schreef:
    (...)nou ik heb echt geen hulp nodig hoor ;x. ik deed het 1 keer.

    die ene keer is een begin lieve schat. voor je het weet gebeuren er veel ergere dingen.. wees nou niet zo eigenwijs en doe er nú wat aan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    lekkerkoekje schreef:
    (...)nou ik heb echt geen hulp nodig hoor ;x. ik deed het 1 keer.


    ik weet het niet... als je zeker weet dat 't eenmalig was... dan zou ik ook geen hulp zoeken. maar ik weet natuurlijk niet hoe 'hard' je hebt gesneden een schrammetje, of echt serieus. gaat het nu ook weer beter? als het nu gaat, dan heb je misschien geen hulp nodig. maar als het vaker gebeurt, echt doen!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein