• haay!
    k heb weer eens een idee goed f niet?

    anne pov

    ann kom eens zegt mijn moeder. met de tranen in haar ogen. ze drukt me tegen zich aan en geeft me een big hug. mam ik ga jou ook missen zeg ik dan. ook met de tranen in mijn ogen. meid, ongelofelijk dat je het al zo ver hebt geschopt op 15 jarige leeftijd. zegt ze. ik ben echt trots op je. mam ik weet het zeg ik dan met een glimlach op mijn gezicht. je laat toch wel wat van je horen he? ja ja mam als ik internet heb dan zal ik wat van me laten horen. dat beloof ik. mijn kleine meisje gaat naar Amerika alleen. zegt ze voor de bijna 1000ste keer vandaag. mam ik ga niet alleen ik ga met 4 jongens mee en de crew. waar ik ook lid van ben. trouwens ik ben de fotografe van de jongens van de boyband ; tokio hotel. hou je taai! zegt mijn vader. en voegt hij er aan toe vergeet niet alles te sturen he? ik bewaar alles voor je. ja ja pap dat zal ik doen. zeg ik. ik pak nog eventjes mijn tas van de stoel af en besef dat het tijd is om nu echt te vertrekken. ik ga mee met de tour van de jongens van tokio hotel. naar Amerika dus. wel vet denk ik dan. heb je alles? vraagt mijn moeder bezorgt. ja ja mam dat heb ik maak je maar geen zorgen. zeg ik ik loop naar de crew toe waar ik Simone gorden en de ouders van gustav en georg zie staan en de aanhang. bij de crew zijn ook wat mensen . we worden omgeroepen dat we nu het vliegtuig in moeten. ik loop voor op naar het vliegtuig en zwaai nog naar mijn ouders. dat is het laatste wat ik van ze gezien heb voordat we wegingen. nu loop ik het vliegtuig in. en we zoeken de stoelen in bisnis class. ik heb 2 tassen mee een met mijn fotocamera en laptop en de andere voor mijn schoolspullen ja ik zit nog op school. ik krijg alles gewoon via de mail van school toegestuurd. dus zo word dat geregeld. ik ga zitten op de stoel naast gustav, gustav zit bij het raam en ik naast hem en ik zie dat bill weer naast mij komt te zitten. ik vind het best denk ik. ik hbe ze de afgelopen 3 dagen ontmoet en zo en de jongens zijn aardig en ik kan goed met hen opschieten maar de hebben een beetje een ochtend humeur maar als ze eventjes op zijn dan is dat wel weer over. gelukkig heb ik me laten vertellen door simone en de moeder van gustav en georg. en ja t is nu 3 uur s'nachts dus ja wat wil je ?

    leuk of niet? t is wel een beetje lang heaa? maar goewd ...

    xx dwerg


    http://dwergiie.blogspot.com/

    JAA!!
    doen ,,Geniaal idee ;)


    Crack a bottle

    JAA!!
    doen ,,Geniaal idee ;)
    sure?


    http://dwergiie.blogspot.com/