• Okay, ik word het een beetje zat dat iedereen boos is op TH omdat ze zo vaak in Amerika zitten. MAAR ZE KUNNEN ER NIKS AAN DOEN SCHATJES! Hun manager en platenmaatschappij (of hoe je het schrijft) zorgen daar voor. Hun hebben niks te kiezen, het word hun gewoon gezegt dat ze weer naar Amerika gaan en als ze 'nee' zouden zeggen is het zo voorbij met Tokio Hotel! Ik vind dat we niet boos moeten zijn op TH maar op hun managment!
    Ik wil hier niemand mee beledigen maar zo denk ik erover, het is toch zielig dat we hun erop aan kijken terwijl zij gewoon doen wat er van hun gevraagt word...[/mening]
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Amen !!
    Nicol aanbid Anouk <3


    We can only learn to love by loving.

    Anouk heeft gesproken

    En Anouk heeft beaamd :')

    mwahaha, naamgenoot, jonge!

    Dankuuu <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Anouk heeft gesproken

    En Anouk heeft beaamd :')

    mwahaha, naamgenoot, jonge!


    coewl zijn wij naamgenoten?! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Helemaal gelijk... Die lieve schatjes kiezen er helemaal niet zelf voor om ons te verlaten (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Helemaal gelijk... Die lieve schatjes kiezen er helemaal niet zelf voor om ons te verlaten (A)


    idd x3 se missen ons nu allemaal vreselijk en staren naar onze foto's terwijl ze een traantje wegmoeten pinken [/overdrijven is mijn hobby]


    We can only learn to love by loving.


    (...)

    idd x3 se missen ons nu allemaal vreselijk en staren naar onze foto's terwijl ze een traantje wegmoeten pinken [/overdrijven is mijn hobby]


    Jaah zo is het helemaal ! x]
    Danku voor deze topic :P


    Wtf is dit nieuw xo

    (...)

    Jaah zo is het helemaal ! x]

    Danku voor deze topic :P


    ^^ jeeh wist wel dak gelijk had x3


    We can only learn to love by loving.

    Jaah, ik ben juist blij voor hun!
    Dit is hun grote kans (dit klink raar, maar toch)

    Me happy voor TH ! xD


    Oh Yeah Yeah..

    loooollllllzzzzzzz:P ik ben het er hekemaak mee eens. se sijn in america am se komen egt nog wel terug,, se kunne mij/ons gwn neitt so lang misse;) en weetje verheug je op volgend jaar. th is ff gestopt om een nieuw album op te nemen... nou mooi tog.. kijk daar maar naar uit zou ik segge .,, in plaats van je druk te maken om nix.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ja, het is inderdaad de manager en de platenmaatschappij


    Let me be me...

    Het is niet hélemaal waar wat je zegt.


    -

    Eindelijk iemand dii is juist denkt! xD


    If music be the food of love, play on!

    Ik vind het stom dat ze daar zitten. Maar ik had denk ik het zelfde gedaan. En bovendien, ze hebben in t laatste 'jaar' 3 concerten in NL gegeven, dan laten ze ons toch niet echt zitten..??


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben helemaal niet boos op hen, maar ze kiezen echt zelf ook wel mee waar ze naartoe gaan... Als tokio hotel gewoon zegt, nee, we gaan niet, gaat hun maatschappij hen niet ontslaan ofzo hoor! Ze hebbe volges mij een soort van veto...