• Ik heb er al een tijdje over gedacht, en nu wil ik dus een tatoeage laten zetten. Ik heb al in mijn hoofd welk zinnetje ik wil, alleen twijfel ik nu nog over de plaats. Ik wil hem niet té obvious laten zijn, maar ook weer niet verborgen dus ik twijfel tussen verschillende plaatsen. Het zijn niet deze zinnetjes trouwens, dit zijn voorbeelden.

    ~ Pols
    ~ Nek
    ~ Armholte

    Wat vinden jullie mooier?


    Hope goes lost but never dies.

    Pols vind ik mooi, en dan met name de zijkant. Dat heeft iets subtiels :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pols (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou hem eerlijk gezet eerder op mijn onderrug plaatsen


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nek of pols.

    Maar ik zou nek doen, die kan je wat makkelijker verstoppen als je wilt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pols


    Caution first, always.

    Armholte vind ik niet zo mooi. Ik zou voor nek gaan (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Pols! Dat is ook meteen het stukje huid dat het langste mooi en strak blijft.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind nek hieruit het mooiste, maar iemand die ik ken heeft een tattoo op haar sleutelbeen en dat is ook wel mooi!
    Zoiets maar dan een naam heeft zij. Welk zinnetje wil je nemen?


    (en het staat iets hoger)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:54 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Pols =)


    Stop wishing, Start doing..

    Je moet hem echt niet in je nek doen! Later gaat je nek hangen daar kan je niet omheen en dan vervormt je tattoo helemaal dan zie je er niks meer van (niet waarvoor het bedoeld is in ieder geval). Dus mijn advies: NIET in je nek.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:54 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Castalia schreef:
    Ik vind nek hieruit het mooiste, maar iemand die ik ken heeft een tattoo op haar sleutelbeen en dat is ook wel mooi!
    Zoiets maar dan een naam heeft zij. Welk zinnetje wil je nemen?


    (en het staat iets hoger)

    Die vind ik mooi!

    Ik twijfel nog tussen "you are my only one" en "dreaming is believing".


    Hope goes lost but never dies.

    in je nek


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nek


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind de nek het leukst, maar het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat voor kleding en haar je hebt. Met lang haar dat meestal los hangt zul je iets in je nek niet goed kunnen zien, en je moet ook bedenken dat je het daar zelf sowieso niet goed kunt bekijken. Als je het graag wilt kunnen zien moet je gaan voor je pols of armholte. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ligt aan de lengte van de zin, maar ik zou voor de pols gaan (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42