• Nieuwsbrief november 2022


    Hier is hij weer, terug van weggeweest, de officiële nieuwsbrief! In dit topic worden enkele creaties in de schijnwerpers gezet. Ook hebben we een nieuw onderdeel 'goed nieuws/statistieken'. Dankzij de aanpassingen van RJ en de actieve users gaat het steeds beter met Q en dat laten ook de cijfers zien!

    Crew nieuws



    Goed nieuws/statistieken van de maand

    • 41% meer pagina's bekeken deze week tov een maand geleden
    • 539% meer aanmeldingen (nieuwe leden) deze week tov een maand geleden
    • pagina's van Q zijn 49% sneller geladen deze week tov een maand geleden
    • er zijn door een nieuw systeem inmiddels 10240 niet langer werkende plaatjes in quiz uitkomsten opgeschoond



    Story van de maand
    Creatie door ProngsPotter

    Het gevoel, alsof je in een kleine ruimte zit opgesloten. Je hebt net genoeg ruimte om in en uit te ademen, in totale duisternis. Misschien vraag je je af wat je hier doet en hoe je hier gekomen bent, maar blijft een antwoord uit. Tot de ruimte krimpt. De doos van meedogenloos staal zich samen trekt en er niets is dat je kan doen, behalve je eigen dood in de ogen kijken.

    De negenenvijftigste Hongerspelen zijn begonnen. May the odds be ever in your favor.
    Klik hier om verder te lezen.


    Quiz van de maand
    Creatie door Koen91

    Wat was je in je vorig leven?
    Wil jij weten wie of wat je in je vorig leven was? Dan moet je snel een paar vraagjes beantwoorden!


    Gedicht van de maand
    Creatie door Jaspernator
    Voor het mooiste meisje van de klas
    Het is laat op de avond. Ik loop wat rond zonder enig plan. Plotseling loopt er een jonge vrouw mijn kant op. Zij vraagt of ik wat geld missen kan. Voordat ik met ‘nee’ wil antwoorden kijk ik haar eens goed aan en plots herken ik haar. Deze jonge vrouw zat jarenlang bij mij in de klas.

    Lees hier verder.


    Topic van de maand
    Creatie door ProngsPotter


    RPG van de maand
    Creatie door Slughorn


    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 9:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een ontzettend positieve cijfers ✨🤩. Bedankt voor het delen!


    ars moriendi

    wat leuk dat dit ook weer terugkomt! en de cijfers!!!! wat een ontzettend goede cijfers!!!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Fijn om die updates te krijgen, ook wat statistieken betreft!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk om die statistieken te zien! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    539% 😱

    Dat is... een hoop!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een positieve cijfers! Super leuk (blush)


    Tijd voor koffie.

    Leuk!!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Super!


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Super nieuws!


    Dit is mijn signature...

    Wat goed! Mooie berichten zo zeg!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rutger schreef:
    Super nieuws!


    WOW, RUTGER IS ZELFS TERUG INGELOGD dit is echt de revival van Q


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    WOW, RUTGER IS ZELFS TERUG INGELOGD dit is echt de revival van Q

    Ik mis het zelfs om aan de site te knutselen :D


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik mis het zelfs om aan de site te knutselen :D


    Wat houdt je tegen om terug te komen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly