• Zucht xD Ik zit bij Engels... En ik had de toets in een kwartier af. En nu moet ik hier nog fcking meer dan een uur zitten (we hebben 1,5 uur de tijd) vorig uur moest ik ook al een half uur wz
    wachten. O,o
    Om dit nuttig te houden... Wie heeft dit ook steeds?


    Alis volat propriis

    Een kwartier o.o
    Ik ben meestal wel snel klaar, maar een toets van anderhalf uur heb ik niet in een kwartier af..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb meestal nog een half uur tijd,
    dan denk ik gewoon aan mijn stories, denk na over wat ik wil schrijven,
    en laat liedjes in mijn hoofd afspelen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chevalric schreef:
    Een kwartier o.o
    Ik ben meestal wel snel klaar, maar een toets van anderhalf uur heb ik niet in een kwartier af..

    Het was maar een leestoets. En ik lees vaker Engels dan Nederlands. Besides, de vragen waren echt dom en op het toetspapier staat 'Reading (60 minutes)' dus een half uur te veel... Weet iemand iets leuks te doen wat geen lawaai maak of me te dom laat lijken?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Het was maar een leestoets. En ik lees vaker Engels dan Nederlands. Besides, de vragen waren echt dom en op het toetspapier staat 'Reading (60 minutes)' dus een half uur te veel... Weet iemand iets leuks te doen wat geen lawaai maak of me te dom laat lijken?

    Ga een boek lezen..
    Sorry, I dunno


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    (...)
    Ga een boek lezen..
    Sorry, I dunno

    Goed id! Weet jij een goed boek? Dan google ik het even. :)


    Alis volat propriis

    Harry Potter ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    Harry Potter ;D

    Die heb ik pas al opnieuw gelezen. xD Mijn leven is een en al verveling bij te korte toetsen.


    Alis volat propriis

    Yes! Ik mag een lesuur eerder weg!!!!!!!!!!! :)


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Goed id! Weet jij een goed boek? Dan google ik het even. :)

    Ik vind Robin Hobb een goede schrijfster (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik pak altijd mijn Ipod en ik ga films kijken


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ga tekenen


    Firm believer of all that is magic

    Ik had vanochtend een herkansing van maatschappijleer, van 8.15 tot 9.55, ik was om 8.50 klaar. Gelukkig was ik daarna vrij :')
    Ik had het gister erger:
    9.55 - 10.45 toets, daarna tot 14.40 vrij, en toen een mondeling van 15 minuten.


    Destroy what destroys you.

    Onze toetsen duren altijd een gewoon lesuur (50 minuten)
    Na een half uur zit ik meestal al verveeld rond te kijken. Of ik vraag een blaadje en dan ga ik schrijven/tekenen xD
    Maar als dat niet mag, is het echt héél saai. Je kan je leraar irriteren. Of lees je toest nog 5x door op fouten xD Spreek dingen af met je vrienden, zoals een wenkbrauw optrekken= hoe ging het? Aan je neus krabben=Ik verveel me etc.etc. xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ja, wij hebben ook 2 uur, maarja das wel voor een proefwerk, dus daar heb je natuurlijk ietsjes langer werk aan!! maar met die kleine vakjes zit ik daar dan ook een uur met mijn vingers te draaien. meestal ga ik tekenen, lees ik in de Joepie of schrijf ik een idiote brief naar een vriendin xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    50 min over, behalve bij wiskunde


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.