• nouja kijk ik heb gisteren op het nieuws gehoord dat ze wat gingen ontploffen ofzo en dat er een grote kans was dat de wereld vergaat ofzoo en daar vertelde die gene bij dat we dan allemaal in 1 groot zwart gat worden gezogen en dat de wereld dan nog maar uit 2 cm bestaat.. ik vind dit dood eng, weet iemand al of die knal geweest is.. ??
    of weten jullie hier niks van???

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Pff xD dat geloof je nu toch niet

    jawel mij kende!! ze zeiden het op het nieuws maar me pa is pissig omdat ik naar bed moet :S. dus ik ga maar..

    Ja maar luister dat zou vanmorgen zijn.. en toen toch maar niet .. toen toch maar zogenaamd om 1 over 6 vanavond.. Nou dat vind ik bullshit.. xD.. Want we leven nog steeds.. ennuh.. al zou het zo zijn... dat merken we dan wel weer xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    das mii eng ,,strxx word je opgeslokt in een zwart gat .. DOme Zwitsertjes ..


    Crack a bottle

    nee maar echt ik vind het dood eng :|
    nouja doeii:) ik lees morgen wel de rest.. :O

    Ze weten niks zeker.
    Maar ik ben niet bang ofzo hoor.


    -

    het is helemaal waar

    toen ik het hoorde trok ik me er niks van aan dacht nou als de wereld vergaat njaa het boeide me niet

    maar het is gebeurt en we leven allemaal nog


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Mmm, ik heb het wel gehoord ofzo, maar pas later in de middag kwam er een klasdiscussie op gang waarin in meldde dat voordat de wereld ten onder ging ik nog hoopte een paar dingen te doen. (duivel)


    History is not hatred.

    en dan nog.. als de wereld in dat gat komt of weet ik veel ben je gwn in een x dood.. je zal er [bijna] niks van merken..

    Je bedoelt de oerknal??
    die is al geweest duss wees nie bang ;) die is geloof ik Gisteren geweest!

    Ik was echt scaredd!! but WE SURVIVEDD!!

    Ja man we gaan allemaal dood.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja man we gaan allemaal dood.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jullie zijn allemaal BANGEPOEPERS xD\

    Soryy


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    getver =O


    ~

    ze verzinnen altijd wel wat..
    toen de tijd van 9/11 zeide ze hier in rotterdam dat wij aan de beurt waren met een vliegtuig en gebouw:S

    Maar weet je.
    Eerst zeiden ze dat de aarde in iets van 1993/94/95 zou vergaan, daarna in 2000 en nu in 2012. Ooh ja en gister is die ook vergaan. Maar weet je. Ik dacht dus. Stel dat de hemel bestaat. Dan gaan we met ze allen naar een betere plek en is t alleen maar beter. En als ie niet bestaat merken we dr toch geen reet van dat we dood zijn.
    [/Ja man


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.