• Lieve mensjes hier op Quizlet,
    Nog geen uur geleden heb ik mijn konijn moeten laten inslapen.Haar naam was Knabbel en ze is 6.5 jaar oud geworden.Nu kan ik haar niet meer uit mijn hoofd zetten wat eigenlijk wel een probleem is.Wat ik nu ga vragen is misschien een beetje grof maar hebben jullie een idee hoe ik haar een beetje kan vergeten.Want ik heb morgen best een grote test Frans en het wordt wat moeilijk als zij een hele tijd door mijn hoofd spookt.

    TomAdoratie


    The soul needs autumn.

    Vragen om uitstel? Ik denk dat je gewoon even tijd voor jezelf nodig hebt, dan voel je je vanzelf wel weer beter.


    Mew <3

    Zelfde als NotYourFreak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lieve mensjes hier op Quizlet,
    Nog geen uur geleden heb ik mijn konijn moeten laten inslapen.Haar naam was Knabbel en ze is 6.5 jaar oud geworden.Nu kan ik haar niet meer uit mijn hoofd zetten wat eigenlijk wel een probleem is.Wat ik nu ga vragen is misschien een beetje grof maar hebben jullie een idee hoe ik haar een beetje kan vergeten.Want ik heb morgen best een grote test Frans en het wordt wat moeilijk als zij een hele tijd door mijn hoofd spookt.

    TomAdoratie


    Jeetje, dat is echt erg!
    Misschien kan je bedenken dat ze nu goed zit en geen pijn meer heeft (als ze ziek was). En ander zou ik idd om uitstel vragen!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Vragen om uitstel? Ik denk dat je gewoon even tijd voor jezelf nodig hebt, dan voel je je vanzelf wel weer beter.


    mee eens


    I need you like a heart needs a beat

    Meid!x3

    Vraag om uitstel het is het beste als je je goed kan concentreren op die SO.

    Verder Sterkte!<3


    I do not hook up.

    Ik ben ook een konijntje verloren.. ze was mijn alles.. Probeer om uitstel te vragen.. al weet ik niet of ze dat doen op de middelbare school ofzo.. Laat anders je moeder een briefje schrijven.. of meld je ziek.. of mail je docent?

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ben het eens met appelkirst!
    Laat je moeder een briefje schrijven, anders gelooft je leerkracht het mss niet, en dat wil je niet hebben :S

    Uhm... een briefje van je moeder meenemen en alsnog maken. Als hij goed is gemaakt hoef je hem niet overnieuw te doen en als hij slecht is gemaakt wel.

    Misschien dat je ouders weten hoe erg je ermee zit?
    Dan kunnen zij een briefje schrijven, dat je liever dat proefwerk niet maakt, i.v.b. met dat konijntje enzo. Ik denk ook dat de leraren daar wel begrip voor hebben, het is namenlijk gewoon zo dat je je rot voelt als je iets verliest wat je dierbaar is, daar hoef je je niet voor te schamen en het is ook niks stoms...
    Dus strekte meis <3


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ja, ben het eens met appelkirst!
    Laat je moeder een briefje schrijven, anders gelooft je leerkracht het mss niet, en dat wil je niet hebben :S

    Een briefje geeft inderdaad zekerheid, dan weet je eigenlijk zeker dat je het niet hoeftte maken, en anders een herkansing krijgt,
    maar ik hoop niet dat de leerkracht je niet gelooft en denkt dat je liegt om een konijn dat dan 'zogenaamd' dood zou zijn, dat zou ik lullig vinden, en vooral gemeen als je zoiets wel zal verzinnen, maar oké das niet van toepassing.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    uitstel vragen en je probleem vertellen aan je lerlaar ofz.. en probeer aan leuke dingen te denken en niet aan je konijn;)

    Dankjullie,
    Ik ben geen/u] uitstel gekregen.Omdat de test echt moest gemaakt worden maar als hij slecht is mag ik hem opnieuw maken (;.Maar in het algemeen viel de test toch een beetje mee .


    The soul needs autumn.