• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10413


    Fanta rules

    vriendin Bill info komt zo


    I need you like a heart needs a beat

    btw ik heb ook geantwoord op dt topic!


    I need you like a heart needs a beat

    vreindin Bill:
    Naam: Naomy
    geboortedatum: 5-9-1990
    oftewel 18
    karakter: lief, soms bitchy, aardig vriendelijk, ochtendhumeur, ego
    uiterlijk: zwarte onderlaag blonde bovenlaag,
    fel lichtblauwe ogen, septum linker onderlip piercing, en een tattoo: 2 vleugeltjes op har enkel
    woonplaats: Rotterdam en Leipzig
    plaatje: http://naomydropmiracle.hyves.nl/album/24638674/fto_s_xD/41DU/fotos/352638931/0/uY1u/
    waarom deze rol: omdat ik je heel coowl vind en omdat ik het geweldig zou vinden om in je quiz te spelen ^^
    en omdat, ik lief ben ( sorry groot ego)
    Textje:
    Heeeei,
    ik ben Naomy en ik ben 18 jaar, ik ben best wel lang
    1.79 en ik ben nou ook niet de zwaarste, 50 kilo,
    ik ben best wel populair op school en het is niet bepaald prettig, ik kan niet over de gangen lopen praten met vrienden of er word al geroepen: Heeeei Naomsel.
    ik ben fan van Tokio Hotel, voor de rest luister ik wel een beetje alle muziek, ik zing in een bandje maar dat is niet zo boeiend :P
    wil je nog meer weten? vraag het maar
    xoxo<333

    rol: vriendin Bill

    naam: Eva

    leeftijd: 17 bijna 18

    karakter:lief,behulpzaam en soms een bitch

    woonplaats: Belgie (ofwel duitsland)

    plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71970

    Waarom deze rol?: het is een leuk idee voor je nieuwe serie.
    en het lijkt me gewoon leuk om in een van je serie's mee te spelen.

    tekst: Hey ppl!
    Ik ben Eva,over een paar maanden word ik 18!
    ik houw van uitgaan met vrienden,met mijn lief Bill,
    Muziek!! music is my life!!!
    ik heb een haat aan huppels en players.
    eum...Als je nog iets wil weten over mij,dan moet je het maar vragen.

    daaaag!




    I need you like a heart needs a beat

    Bill!

    Rol: Vriendin Bill <3

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief, spontaan, aardig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig, betrouwbaar, niet op d'r mond gevallen, komt op voor zichzelf

    Woonplaats: Kies jij maar^^

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67067

    Waarom deze rol?: Omdat jij cool bent, het verhaal mij super lijkt, ik jouw en JoyDivision lief, en jij die rol nodig hebt en die op m'n lijf geschreven staat (A)

    Textje:

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is dus zoals je misschien al doorhad Annelies en ik leef al 16 facking jaren op deze planeet. Jaah, dat meisje op de foto ben ik but; I'm not that scene as you think i am. Het zit gewoon zo. Die dag hebben ik en mijn beste vriendin elkaar opgemaakt en daardoor zag ik er zo uit. Ik ben het gewoon gaan houden omdat ik het mooi vond dus i'm not a Scenegirl! Okay verder over mijn leven. In mijn vrije tijd ga ik shoppen, shoppen, shoppen, met vrienden weg en shoppen. Achjah obsessed ore something (A) Maar heey, ik moet gaan want ik ga yeah, je raad het al zeker? Shoppen <3

    KissEz <33

    Rol: Vriendin Bill<3&anders Tom

    Naam: Paris

    Leeftijd: 18

    Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar

    Woonplaats: Berlijn

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=61

    Waarom deze rol?: Omdat ik dat wil(A)

    Textje:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud.Eindelijk dus auto rijden&niet meer afhankelijk van mijn ouders.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleren&make-up,dus je raadt het al.Juist ja,ik ben heel vaak in de stad.Verder is mijn passie zingen&ik kan het dan ook best goed,aar ik hoef niet beroemd te worden ofzo.Oh voor ik het vergeet,ik ben best hard to get&hou niet van chocolade&nerds.Maar genoeg over mij,ga maar over de gewéldige levens van de anderen lezen.Daaagh<3



    Btw ik heb niet van die standaart tekstjes met: Ik werk als model enzo&ik heb ook geen scene/emo plaatje x]


    Lalalalalalalala.

    Wat ik nodig heb;

    Rol: Vriendin Tom of Gustav !

    Naam: JacQueline

    Leeftijd: 18, bijna 19.

    Karakter: Bitch

    Woonplaats: Magdeburg..

    Plaatje:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Waarom deze rol?: Omat ik je quizjes gewoon te gekvind, en best een rol als Gus of Tom's vriendin wil met me karakter !

    Textje:
    Hi dude..
    Ik ben dus Jacqueline, een meisje wat opzich zelf woont, ik ben thuis vaak weggelopen, omdat ze m''n kleding hoerig vonden.. Nouja boeien.. Ik hou eenmaal van shirtjes met inkijk en korte rokjes.. Ook draag ik wel eens skinny's.. Maar oke even terug naar m'n leven !!

    Ik ben fotomodel, al ongeveer 3jaartjes, ik geniet van m'n werk ik maak enorme mooie en sexy fotos.. Ik heb ook een klein geheimpje me dagboek staat er vol mee. Ze gaan over Tom en Gustav !! Het staat er vol mee.. Maar ik zal ze vast nooit ontmoeten denk ik ! Weetje ik heb een hekel aan m'n buurmeisje hier in de flat e denkt alles te zijn, maar ik besteed haar geen aandacht.. Nouja ik ben geen emo iedergeval maar wel een beetje scene.. Maar toch meer de bitch !!

    Nja ik ga wat fotos maken dude !

    xx <3

    ik heb nog mensen nodig


    Fanta rules

    verzin anders gewoon wat personen of vraag mensen 2x aleen dan met een andere naam(A)

    Rol: Tweelingzus van hoofdrol

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16 (Mag aangepast worden)

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Heel erg ongeduldig, Vol medelijden, Staat altijd voor vrienden klaar als ze in de shit zitten, Heel erg buhulpzaam, En super melig, Grappig

    Woonplaats: Waar de hoofdrol woont

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scene_hairstyles/scenehair001.jpg?o=73

    Waarom deze rol?: Ik vind het gewoon supper als ik de tweelingsister mag zijn van de hoofdrol :D. En ook niemand heeft zich nog ingeschreven voor de rol. De meeste voor Bill en Tom maar nog niet voor deze rol :P.

    Textje:

    Hellow Beautis <3

    Ik ben Angel en ik ben 16 jaar.
    Ik ben heel erg behulpzaam dus als je even in de shit zit dan haal ik je eruit :3!
    Ik hou veel van scene en Hello Kitty.
    Ik ben er gewoon verzot van!
    Mijn familie en vrienden vinden mij een hyper kind, en heel erg melig.
    Dus als ik eens melig ben dan ben ik ook héél érg melig.
    Ik was eens erg melig geworden,
    door 2 paar sokken >o<.
    Ik hou ook enorm van mijn tweelingzusjaa <3.
    Later wil ik model worden ^^.

    Bubaay Beautis <3


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: Tweelingzus van hoofdrol

    Naam: Angel

    Leeftijd: 16 (Mag aangepast worden)

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Heel erg ongeduldig, Vol medelijden, Staat altijd voor vrienden klaar als ze in de shit zitten, Heel erg buhulpzaam, En super melig, Grappig

    Woonplaats: Waar de hoofdrol woont

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scene_hairstyles/scenehair001.jpg?o=73

    Waarom deze rol?: Ik vind het gewoon supper als ik de tweelingsister mag zijn van de hoofdrol :D. En ook niemand heeft zich nog ingeschreven voor de rol. De meeste voor Bill en Tom maar nog niet voor deze rol :P.

    Textje:

    Hellow Beautis <3

    Ik ben Angel en ik ben 16 jaar.
    Ik ben heel erg behulpzaam dus als je even in de shit zit dan haal ik je eruit :3!
    Ik hou veel van scene en Hello Kitty.
    Ik ben er gewoon verzot van!
    Mijn familie en vrienden vinden mij een hyper kind, en heel erg melig.
    Dus als ik eens melig ben dan ben ik ook héél érg melig.
    Ik was eens erg melig geworden,
    door 2 paar sokken >o<.
    Ik hou ook enorm van mijn tweelingzusjaa <3.
    Later wil ik model worden ^^.

    Bubaay Beautis <3



    Of als iemand dat al heeft neem dan maar BF hoofdrol ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: Vriendin Bill

    Naam: Holly McQueen

    Leeftijd: 16 (bijna 17)

    Karakter: In het begin heel erg vergelen, maar als ze ergens een tijdje is komt ze los en begint ze vollop te praten en te lachen.

    Woonplaats: Berlijn.

    Plaatje: http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs557/hji/medium/2006-long-blonde.jpg

    Waarom deze rol?: Omdat Bill het leukst is :$

    Textje:
    Heey!
    Ik ben Holly, en ik woon al 6 jaar in Berlijn. Op mijn tiende ongeveer zijn ik en mijn familie van Amerika naar Duitsland verhuisd, omdat mijn vader er een betere baan had gevonden. Ik vond het helemaal niet erg, omdat ik gepest werd in Amerika. Daarom ben ik nu enorm verlegen als ik ergens binnenkom.
    Ik heb 3 huisdieren. 2 Ratten, en 1 vleermuis. Je denkt nu vast, een vleermuis?! Ja, ik vond hem ergens in Frankrijk toen we op vakantie waren, en hij was gewond. Ik heb voor hem gezorgd en sindsdien heb ik hem gehouden. Mijn ratten heten Muis en Knabbel en mijn vleermuis heet Vancha.
    Maar ik moet gaan, ik moet nog huiswerk maken.

    Daag (:


    rules don't stop me

    Rol: vriendin tom of vriendin Georg

    Naam: Kim

    Leeftijd: 19

    Karakter: lief brutaal koppig eigenwijs

    Woonplaats: Epe(gelderland)

    Plaatje:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Waarom deze rol?: Georgie is lief en tommie is stoer

    Textje:
    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Ik ben geboren in Zwolle maar ik woon in EpeMensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en natuurlijk lekker uitgaan.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    Rol: Tom vriendin

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief,spontaan,aardig

    Woonplaats: Duitsland, ergens ^^

    Plaatje: Zie mijn FA x'D

    Waarom deze rol?: Omdat ik gewoon tom super sex vind. ^^

    Textje:
    Haay ik ben Anouschka en leef al 17 jaartjes lang op deze aardbol. In mijn vrije tijd ga ik graag zwemmen, skaten of gewoon leuke dingen met mijn vrienden doen. Mijn vrienden zijn voor mij heilig! Ik kan gewoon alles met ze delen en ik zie ze ontzettend graag. Ik heb ook een verslaving. Lolly's. Ik weet dat het slecht is voor je tanden blablabla maar dat boeit me lekker geen fuck ^^
    Dit was het wel zo'n beetje^^ Bye bye see ya «3


    ~