• Heey mensen ^^

    Ik heb een vraagje. Wanneer wordt het bekend waar die signeersessie en afterparty fseu wordt gehouden van Tokio Hotel?

    En in welk land denken jullie?

    Xx.. Rwaydaa <33


    bla bla bla

    Ik denk Belgie Duitsland of frankrijk ofzo. n_n
    Maar wanneer het bekend zal worden weet ik niet. En als het in Belgie of Duitsland is ga ik denk ik wel en in Nederland zowieso!
    Omg over 15 minuten naar school o.O


    I do not hook up.

    Ik denk Belgie Duitsland of frankrijk ofzo. n_n
    Maar wanneer het bekend zal worden weet ik niet. En als het in Belgie of Duitsland is ga ik denk ik wel en in Nederland zowieso!
    Omg over 15 minuten naar school o.O


    RENEE <33

    Ik ga ook naar Frankrijk als het moet :p
    Ik moet zo ook naar school x'D

    Xx..


    bla bla bla

    (...)

    RENEE <33

    Ik ga ook naar Frankrijk als het moet :p
    Ik moet zo ook naar school x'D

    Xx..
    Ik mag never nooit niet naar Frankrijk o.O Dan kom ik wel bij jou ''logeren'' en dan gaan we gewoon stiekum ofzo n_n


    I do not hook up.

    (...)Ik mag never nooit niet naar Frankrijk o.O Dan kom ik wel bij jou ''logeren'' en dan gaan we gewoon stiekum ofzo n_n


    JOAH :Y) Ik weet ook niet of ik mag maar ik heb tegen mijn moeder geezecht: Als ze in frankrijk, België, NL of duitsland komen ga ik erheen ^^

    Hoe weet ik nog niet, maar mijn tante kijk ik heel lief aan. die doet dat maybe wel voor mij en anders ga ik met de trein ^^ x'D


    bla bla bla

    (...)

    JOAH :Y) Ik weet ook niet of ik mag maar ik heb tegen mijn moeder geezecht: Als ze in frankrijk, België, NL of duitsland komen ga ik erheen ^^

    Hoe weet ik nog niet, maar mijn tante kijk ik heel lief aan. die doet dat maybe wel voor mij en anders ga ik met de trein ^^ x'D
    Dan ga ik mee. Ik woon op de 2 uur rijden van Oberhaussen ofzo dacht ik n_n! Ik heb volgens mij nog 5 minuten n_n


    I do not hook up.

    (...)Dan ga ik mee. Ik woon op de 2 uur rijden van Oberhaussen ofzo dacht ik n_n! Ik heb volgens mij nog 5 minuten n_n


    Whaha vet ^^ Ik moetpas om 5 voor 9 vertrekken x'D


    bla bla bla

    Ik denk België en Duitland omdat njah ik verwijt jullie niets hoowr! Maar hier in België was er gewoon meer van Tokio Hotel dus denk ik dat wij een streepje voorstaan ^^ I'm sorry maar kom anders naar België, kan ik Renee eindelijk zien Ö Lieftuu(H)

    Ik denk België en Duitland omdat njah ik verwijt jullie niets hoowr! Maar hier in België was er gewoon meer van Tokio Hotel dus denk ik dat wij een streepje voorstaan ^^ I'm sorry maar kom anders naar België, kan ik Renee eindelijk zien Ö Lieftuu(H)

    Ook goed en als het in Holland is omdat het concert van ons 30 min korter was kom jij naar Hollad okay?


    I do not hook up.

    AAAAAAAAAAAAAAAH IK MAG DAAR MISS HEEEEEEN<3 met je papa dan x'D
    waneer is het? ik moet het ook weten O_o en waar ö


    don't Worry...Be gay.

    Wnr is et??
    Als et in Juni is, komt et goed uit^^
    Ik ga nl met sgool (-.-) naar Berlyn! ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LIEVE MENSEN DAT IS MIJN VRAAG: IK WEET NIET WANNEER HET IS xD

    DAT WIL IK OOK WETEN!! En @LOLLIPOPx: Als ik Renee dan ook zie, zie ik jou misschien ook ^^. En ik denk ook eerder België, want ze hebben nog wat goed te maken met WB. En daar profiteer ik dan weer van :P


    bla bla bla

    Haha gaan we met ze allen :Y)


    I do not hook up.

    JOAH :Y)


    bla bla bla

    DAT IS COOL! :Y)


    I do not hook up.