• Ik heb namelijk heel veel krullen,veel haar en dikke haren.Iemand?

    Je kan het permanent laten stijlen door de kapper. Of je haar om de 2 dagen stijlen en hopen dat het niet gaat regenen of je haar niet nat word! En risico is wel fietsen!


    I do not hook up.

    Ehm ik stijl gewoon mijn haar iedere dag! MAar je kunt van dat spul voor je haar kopen dat het je haar minder beschadigd! Probeer anders de stijltang op een hogere temperatuur te zetten...


    BAM!

    Als je haarlak na het stijlen d'r op doet,dan kun je ook gewoon in de regen fietsen met stijl haar


    Lalalalalalalala.

    Neen . dat kan niet . =D
    Ik heb blijkbaar het zelfde type haar alsjij ofzo .
    en ik sta ook elke dag mijn haar te stijlen =P
    x


    /

    je zult het bij de kapper moeten laten relaxen of uittrekken


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik moet dus ook steeds mijn haar stijlen ik word er nu al een beetje gek van...
    mijn haar krult alweer al ik op school ben:S


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ge kunt vragen aan de Kapper om het te doen,dan blijft het zoo,totda ge uu haar terug wast
    en dan,Jaah elke dag stijlen,ik moet da ook doen :P
    En Stijl het ook al S'avonds de dag ervoor,dan hebt ge de volgende dag Smorgens minder werk :D
    xx


    everybody needs a song.

    Er schijnt van Nivea shampoo en créme te zijn waardoor je haar stijl word ^^ Een vriendin van me die veel krullen had, had het voor de lol gekocht en geprobeerd. Haar haar werd er idd best stijl van ^^'

    Met een soort shampoo ik heb die want ik heb krullen en die helpt echt!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Er schijnt van Nivea shampoo en créme te zijn waardoor je haar stijl word ^^ Een vriendin van me die veel krullen had, had het voor de lol gekocht en geprobeerd. Haar haar werd er idd best stijl van ^^'
    Werkt niet, ik had zo'n pomp. Ik kon smeren wat ik wilde, maar het werd hardstikke hard x|

    Ik styl elke week 2 keer. Tip van mijn kapper: Gel zorgt ervoor dat je geen gesplete punten krijgt.
    Ik gebruik daarom conditioner haarlak

    Ik heb een stijltang die het een paar dagen stijl houdt. Dan stijl ik het gewoon elke keer dat ik het gewassen heb. Heb ook spray waar het niet dood van gaat. Echt ideaal. :"D


    Mew <3

    Mijn moeder is kapstel en heeft dus veel spullen voor haar

    1. een stijltang
    2. stijlingsproducten
    3. ontkrullingspermant
    4. stijlborstel

    die stijlborstel is het zelfde als een stijltang maar dan in borstel vorm

    maar weet dat als je je haar gaat stijlen je pluis haar krijgt als je krullen hebt heb ik namelijk ook egt zonde van je haar

    ga naar de kapper en vraag om het permanent stijl ta laten doen.. een geweldig reslutaat !

    alleen na ene paar maanden gaat het wel weer krullen. en ook een minpuntje het kost wel al meer dan een permanent te laten doen ds..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb een stijltang die het een paar dagen stijl houdt. Dan stijl ik het gewoon elke keer dat ik het gewassen heb. Heb ook spray waar het niet dood van gaat. Echt ideaal. :"D


    Idd :D

    En ik heb dik dik dik, veeel veeeeeel zwart(niet geverfd ¬¬) haar.

    Dus, mijn haar beschadigd lekker niet, en ik stop er geen rommel in x'D

    Halleluja.

    (En ik denk dat je gewoon een goeie stijltang moet kopen idd, ik heb een heeeeleee goeie xD )