• Ik heb wat met paint zitten prutsen voor een nieuwe cover, maar ik weet niet of hij eigenlijk wel mooi is.
    Wat vinden jullie ervan?


    The music I heard once.x

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 21:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hijs wel mooi (:

    Het is alleen vrij onlogisch dat ze met zomerkledij in de sneeuw staan xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, heel erg. Jammer dat je de tekst niet heel erg goed kan lezen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind hem best leuk, ja. :Y) Wel jammer dat je nog een beetje ziet dat die jongen en dat meisje uitgeknipt zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Poseidon schreef:
    Ja, heel erg. Jammer dat je de tekst niet heel erg goed kan lezen.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind hem heel mooi, vooral grappig dat de seizoenen niet met elkaar matchen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AllstarW schreef:
    Hijs wel mooi (:

    Het is alleen vrij onlogisch dat ze met zomerkledij in de sneeuw staan xD
    Het feit dat ze al staan te zoenen op een kerhof vind ik al vrij onlogisch, maar het heeft wel een verband met het verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hij is heel mooi, alleen kun je goed zien dat de mensen uit een ander plaatje komen ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tuala schreef:
    Ik vind hem best leuk, ja. :Y) Wel jammer dat je nog een beetje ziet dat die jongen en dat meisje uitgeknipt zijn.
    Ja, I know, ik kan dat echt niet goed. Daarom dat ik vraag of ie wel mooi is, anders gebruik ik hem niet. Je ziet het, maar als het niet stoort, zie ik het probleem niet om hem niet te gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    It is beautiful


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    Hij is heel mooi. Maar hij geeft een raar gevoel.. Ook het feit met dat kerkhof op de achtergrond, ik weet niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel mooi! =D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Defensive schreef:
    Ik vind hem heel mooi, vooral grappig dat de seizoenen niet met elkaar matchen :')


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Defensive schreef:
    Ik vind hem heel mooi, vooral grappig dat de seizoenen niet met elkaar matchen :')
    eigenlijk ken ik wel mensen die dat doen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, het is inderdaad wel grappig zoals meerdere zeggen van de seizoenen. Maar het past inderdaad wel bij het verhaaltje en ah, DAT VERHAAL MOET ZEKERS IEDEREEN LEZEN!

    505 schreef:
    Haha, het is inderdaad wel grappig zoals meerdere zeggen van de seizoenen. Maar het past inderdaad wel bij het verhaaltje en ah, DAT VERHAAL MOET ZEKERS IEDEREEN LEZEN!
    haha je vleit me. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?