• Voor school hadden we een project dat over Antwerpen ging. Ik zat met twee meiden in mijn groep. De één hielp wel goed mee en de andere sorry voor mijn taalgebruik is gewoon een trut. Het meisje dat wel goed meehielp was vandaag ziek, maar ze probeerde tenminste nog om te komen. Dat andere meisje dat niet goed meehielp, is heel vaak ziek maar ze heeft gewoon aandacht tekort. In het begin leefde ik nog wel met haar mee hoor met haar 'ziekte'. Maar langzamerhand is me steeds duidelijker geworden dat ze geen zin heeft in school en toch maar zielig gaat doen dat ze echt wel haar best doet. Zo gaat ze bijvoorbeeld eerst heel druk over haar favoriete anime persoontje (like sasori van naruto) praten en daarna gaat ze moe naar huis -____- aha right, of als er een toets is zei ze een keer: ja ik ga nu echt naar huis hoor ik ben echt moe, ik heb trouwens ook geen zin in die toets.' oke, áls je dan zielig gaat doen en toneel speelt, doe het dan goed -__-naja, ze was dus vandaag niet bij de presentatie omdat ze moe was en ik stond er alleen voor.. gelukkig is de presentatie wel goed gegaan, maar dat kwam ook omdat ik alles zo'nbeetje gedaan heb met de presentatie.. ik heb zowat geen tijd gehad voor mijn andere huiswerk! net zat ik even te janken omdat ik een economie opdracht niet af gekregen heb en ik heb de helft van die opdracht opgestuurd.. ook de toetsen van deze week heb ik verneukt. respect voor de mensen die dit hele verhaal gelezen hebben en het snappen, ik zeur niet vaak maar nu was het toch wel even teveel en moest ik het kwijt..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zo herkenbaar
    Ik zou het gewoon tegen de leraar zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IceWolf schreef:
    dat doet een meisje uit mijn klas ook


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales