• Als ik word gebeten door een mug.Heb ik er Bijna nooit last van :'D.Als het jeukt is het binnen een uur weer weg:Y). Maar muggen vinden mij ook niet lekker ik word bijna nooit gestoken(krul). Terwijl mijn broer altijd helemaal onder zit(nerd)(Hij was gestoken op zijn hooft en zijn teen. Dat bultjes op zijn hooft Bleef gewoon echt een paar dagen rood :3)Mijn moeder zit er ook vaak mee onder :'D


    En hou zijn jullie met irritante Muggen :Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klote beesten, word der helemaal strontziek van. Elke ochtend heb ik er wel 5 bij :/

    Ik wordt echt serieus NOOIT gestoken. Ze moeten mij niet hebben *gelukkig* Mijn zusje wel. die zit altijd onder :Y)

    Af en toe eentje, maar als ik er een heb jeukt die verschrikkelijk(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb steeds vaker last van muggebeten. Misschien ben ik gewoon lekker :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik ben gestoken naast mijn oog, op mijn elleboog, op mn rug, op mn zij en op mn enkel. ;__;


    Life is a beautiful struggle

    In mijn kamer is het in de zomer rond de 35 graden, dus ik slaap altijd met mijn kop in mijn ventilator. Daar komen ze niet n_n


    Caution first, always.

    Hey teringtyfushoerenmug met je gefuckte beet... (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe komt het dat er zoveel jeuktopics zijn?(cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Login schreef:
    Ik wordt echt serieus NOOIT gestoken. Ze moeten mij niet hebben *gelukkig* Mijn zusje wel. die zit altijd onder :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nooit last van. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik word heel vaak gestoken. Mijn bloed is gewoon lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word altijd aangevallen, vliegen ze recht in m'n gezicht enzo, maar steken doen ze bijna nooit gelukkig :'D