• nouja, ik vind het echt vreselijk.
    schrijven vind ik super super leuk, alleen mijn spelling is zo bagger!
    in elke story staan er wel spellingsfouten en niet zo'n klein beetje ook:| nu heb ik dan wel iemand die mij helpt om de spelling van mijn hoofdstukken te verbeteren, (geen betta) maar ik vind het zo stom om dat van haar tijd af te nemen. want ja, ze heeft zelf ook verhalen enzo.

    echt ik heb mijn examen gehaald.. en nog ben ik een ramp in spelling(huil) hoe lossen jullie het op? ik doe ook betta, maar daar vraag ik ook weer hulp me. en spellingscontrole maakt de spellingsfouten bij mij soms alleen maar erger:S

    sory voor dit zeuren, maar ik baal er echt van


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zou zeggen spellingscontrole, maar dat helpt dus ook niet.
    Misschien toch maar Beta aanvragen, beta-readers zijn er niet voor niets (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waar maak je veel fouten op? Ik wil je wel helpen met spelling, als je wilt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik maak altijd fouten met de 'd' en 't' -.-

    Cloudburst schreef:
    Waar maak je veel fouten op? Ik wil je wel helpen met spelling, als je wilt. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cloudburst schreef:
    Waar maak je veel fouten op? Ik wil je wel helpen met spelling, als je wilt. (:


    ik maak ook gewoon domme fouten ik schrijf dan bijvoorbeeld krijg, maar het moet kreeg zijn. of licht moet ligt zijn. en dan die leestekens. BAH vreselijk


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Héél veel oefenen. ^^
    Weet je, niet iedereen kan goed zijn in spelling. Daarom zijn er bètareaders om mensen die daar moeite hebben een handje te helpen. Die vinden het helemaal niet erg om daar veel tijd in te steken, want dat is hun job. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lees je theorie erg goed, leer ze desnoods.
    Hermaak je oefeningen van in de klas, redeneer luidop waarom je het zo spelt. Als je je theorie goed hebt bekeken, zal je horen dat je iets verkeerd aan het zeggen bent ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Chamassa schreef:
    (...)

    ik maak ook gewoon domme fouten ik schrijf dan bijvoorbeeld krijg, maar het moet kreeg zijn. of licht moet ligt zijn. en dan die leestekens. BAH vreselijk


    In dat geval kan ik je aanraden om het stuk dat je geschreven hebt zo goed mogelijk opnieuw te lezen, aangezien je blijkbaar zelf in staat blijkt te zijn om de fouten eruit te halen, zoals ik het zo lees (: Maar je kunt je stukken natuurlijk altijd voor de zekerheid laten beta-readen en je lezers wellicht ook vragen of ze willen letten op spelfouten (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik zou je als tip geven om een stuk te schrijven op je computer. Ga iets anders doen en daarna lees je het nog eens, dan vallen de fouten wel op (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wat voor soort fouten maak je?


    Has no one told you she's not breathing?

    ik vond spelling altijd leuk :)

    Nalezen, nalezen, nalezen, en nadenken.
    En je spelregels leren.
    Spelling is echt niet moeilijk, je moet er gewoon je hoofd bij houden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een beta-reader vragen of anders Google Chrome nemen? Die heeft automatisch spellingscontrole.


    Caution first, always.

    Bij mij is het vanaf groep 5 er in gestampt, dus... Het zit er nu wel in, haha :P


    Life is hard and then we die