• Ja, helemaal.
    Van vocabulaire kende ik de helft van de woorden niet. Ik had een deel niet geleerd en ik was echt veel vergeten.
    Bij grammaire was het zo mogelijk nog erger. Ik sloeg werkelijk àl mijn tijden door elkeer, gevolg: ik wist er geen enkele meer.
    Mijn leestekst was al helemaal een ramp, want ik begreep geen enkel woord van die tekst.
    Wie gaat mijn leerkracht omkopen ?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 11:43 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Och, ik ken het gevoel.
    Fysica was bij mij ook al zo'n rampscenario.
    Ik hoop dat het toch nog mee zal vallen voor je.(flower)


    effort never betrays you

    Ah, dat is balen ): Maar misschien valt het echt nog heel erg mee, ik had ook gedacht dat ik een 3 of een 4 had voor mijn economie en m&o examen, maar voor eco had ik een 5.7 en voor m&o een 5.5. Dus echt, het is echt nog niet zeker dat je het echt heel slecht gedaan hebt, het kan altijd nog meevallen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je weet nooit, soms lukken examens beter in panieksituaties. (:
    Ik hoop dat het toch nog goed is!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als dat het enige is dat misging, en je ervoor goed stond op Frans, is het toch niet zo erg?

    Ahww.. that sucks... (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat had ik vorig jaar bij Frans ook... had er misschien mee te maken dat ik de helft van mijn examen was vergeten te leren. (zip)
    En anders kunnen we je leerkracht altijd nog bedreigen... dat werkt vast! 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij wiskunde heb ik mijn punten opgeteld en ik kwam maar rond de helft uit. Bij fysica kwam geen enkele oefening uit ;s


    Has no one told you she's not breathing?

    Aaargh, das sucken!! Het zal vast wel nog meevallen!! Ik had vandaag ook Frans!! Maar het is redelijk goed gelukt, afgezien Frans mijn slechtste vak is!
    Maar straks, om kwart voor drie, heb ik Frans mondeling! Dat ga ik waarschijnlijk verpesten xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.