• Ik zoek rollen voor mijn story
    Tell me everything

    Ashley Anne Hamerson heeft al veel te verwerken gekregen. Maar wil er met niemand over praten, hoewel ze gedwongen wordt. Dan komt ze hem tegen. Hij vindt haar speciaal, en vindt het erg om haar zo te zien. Wat doet een meisje van zestien in godsnaam daar? Kan hij haar vertrouwen winnen? Kan hij vertellen over zijn verleden? Wil ze wel contact met hem? En wat als hij......


    Rollen:
    Beste vriendin (slechte invloed op Ashley)OfftheRecord
    Beste vriend: (slechte invloed op Ashley)
    Ex-vriendje Ashley (slechte invloed) GayShark
    Vriendinnetje van haar beste vriend (een bitch)
    Haar ex-beste vriendin (goede invloed op Ashley)GayShark
    Haar moeder
    Harry's ex-vriendinnetjeBornForThis
    Harry's moederCrusoe

    Invullen:
    Naam:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    Hobby's:
    Uiterlijk + Foto:
    Extra:
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:48 ]

    IK MOEDER :D


    Owl you need is love.

    Mum schreef:
    IK MOEDER :D

    vul dan even alles in pleas?

    Ik vul wel ff de vriendin van haar beste vriend in


    To live doesn't mean you're alive

    Ik vul wel ff de vriendin van haar beste vriend in


    To live doesn't mean you're alive

    ToDoList schreef:
    Ik vul wel ff de vriendin van haar beste vriend in

    Ok

    Naam: Lynn Julet Daves
    Karakter: Lynn is in een woord verwend. Ze krijgt alles wat ze wil en dat zal haar hele leven zo blijven. Als ze haar vader aankijkt en lief met haar ogen knippert krijgt ze alles voor elkaar. Ze is niet voor niets haar vader's "Engeltje." Maar een engel is het zeker niet. Lynn heeft een grote mond en een verwaande blik. Als er iets is dat tegen de regels is doet Lynn het meteen. Iedereen kent Lynn. En dat is zeker niet in positieve zin. De meeste mensen zijn bang voor haar. Je hoeft Lynn maar verkeerd aan te kijken en de hele buurt is tegen je. Lynn kent veel mensen. Veel verkeerde mensen, maar dat is Lynn ook, dus wat maakt het dan nog uit? Lynn is een flirterig type. Er zijn niet vaak momenten dat Lynn single is. Als het uit gaat heeft ze binnen de kortste keren weer een nieuw slachtoffer. Lynn schaamt zich nergens voor en bluft nooit.
    Likes: Ruzie, haar vriendje, muziek en gewoon lekker rondhangen.
    Dislikes: Nerds, meisjes die met haar vriendje flirten en haar zin niet krijgen.
    Hobby's: Ze is graag bij haar vriendje. Ze houdt ook wel van tekenen op z'n tijd.
    Uiterlijk + Foto:



    Lynn heeft mooi, lang zwart haar. Ze heeft een lange schuine pony die soms over haar ogen hangt. Ze heeft bruine ogen die ze graag donker opmaakt. Ze heeft een mooi gezichtje. Dat komt ook door haar volle lippen waar ze altijd wat lipgloss op smeert. Ze heeft een normale lengte. 1,69. Ze heeft mooie lange benen en een slank postuur. Verder volgt Lynn altijd de laatste mode.
    Extra: Lynn komt het altijd wel te weten als je over haar aan het roddelen bent. Hoe dan ook. Ze komt het altijd te weten.
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? Doe maar wel ;]


    To live doesn't mean you're alive

    Invullen: Beste vriend slechte invloed op haar
    Naam: Damain Salvatore
    Karakter: Damain heeft een doorzettingsvermogen hij is een beetje aan de gothic kan, kan begripvol zijn, kan mensen veel beïnvloeden
    Likes: muziek
    Dislikes: mensen die liegen
    Hobby's: muziek luisteren, gitaar spelen
    Uiterlijk + Foto:


    Extra: /
    Waarschuwing bij het starten van het verhaal? graag


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    vul dan even alles in pleas?


    Haha ik heb al een moeder ingevuld :Y)


    Not all those who wander are lost.