• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Mitchel Sawyer

    Ze is knap lief schattig alles wat ik maar wil. "Je vond het nummer leuk toch?" Ik kon nog íets dichterbij.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:48 ]

    (pfoe.. Bijna betrapt (: ik ga der zo wel vandoor)
    Levi Lahote.

    Ik kan niet tegen wachten, dus ik loop naar de danszaal van breakdance en freerunnen en doe wat trucs bij de obstakels. Onderanderen, een back flip tegen de muur, een headspin en een zijwaartsesalto.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps

    "Gaat het een beetje?" ik kijk Louise aan, "De docter zei dat het gebroken is, sorry, ik had echt nooit zo stom moeten zijn, verder te gaan." zucht ik en zak in een stoel die naast het bed staat, "Zou je wel weer naar het kamp kunnen?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Steps.

    Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en tik het nummer van Levi in... Ik druk op het groene horentje..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [na ik moet gaan daaag. :) tot morgen. :D mann dit is verslafend. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kan ff niet volgen, kan iemand een korte samenvatting maken? dan kan ik ook ff schrijven]

    Louise Broadwell.
    "Alsjeblieft! Adam! Godverdomme." zeg ik en schrik van de scherpe toon. "Adam! Besef nou dat het niet jou schuld is! Alsjeblieft! Ik ben hier de enigste die schuldig is!" zeg ik weer en probeer het schuld gevoel te verminderen.
    Door mijn geschreeuw komt er een verpleegster binnen lopen."Alles goed hier?" vraagt ze vriendelijk. "Ja, alles gaat hier goed.." antwoord ik rustig.


    Fay Cooper.
    "Ik vind het nummer echt heel mooi." fluister ik in zijn oor. Ik merk dat zijn gezicht steeds dichterbij komt, en begin weer te blozen. Heel zachtjes druk ik een klein kusje op zijn wang..

    [Kleine samenvatting.]
    Nadat iedereen is aangekomen begonnen de meeste te dansen en hebben ze andere mensen ontmoet.
    -Levi voelt iets voor Alexyss en andersom ook.
    -Quinty voelt iets voor Steve en andersom weet ik niet.
    -Adam voelt iets voor Louise en andersom ook.
    -Mitchel voelt iets voor Fay en andersom ook.
    -Brooke voelt iets voor James en andersom ook.

    -Louise ligt in het ziekenhuis, omdat ze ging dansen met Adam en heeft nu haar enkel gebroken.
    -Adam heeft een schuldgevoel omdat Louise in het ziekenhuis ligt en is daar ook.
    -Levi is op de skatebaan en doet een paar trucjes.
    -James en Brooke zijn aan het oefenen in een danszaal.
    -Mitchel staat bij de brievenbus om een brief op de post te doen en Fay staat naast hem.
    -Quinty zit in de woonkamer en maakt zich zorgen om Louise.
    -Caroline zit in de eetzaal.
    -Steve is op zijn kamer.

    -Caroline en Louise plagen Levi, omdat hij al op de 1e dag met een leerling (Alexyss) heeft gezoend.
    -Levi plaagt Louise, omdat ze het leuk heeft met Adam.

    Voor extra details moet je terug lezen.

    Dracy schreef:
    [na ik moet gaan daaag. :) tot morgen. :D mann dit is verslafend. xD]


    [haha, ik ken het gevoel. straks moet ik nog naar een afkickkliniek. :O
    XDDDDD]

    [btw, ik ben vandaag ziek. daarom heb ik vroege reacties.]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 9:55 ]

    Steve Styles.

    Waarom vlucht Quinty? Eén keer, oké. Maar nu.. Nu begint het op te vallen.
    Vind ze me soms leuk? Ik loop naar de gezamenlijke woonkamer, omdat je daar iedereen kunt treffen. Ik zie Quinty in de woonkamer, en negeer haar volkomen. Als zij mij ontloopt, ontloop ik haar ook. Ik plof op de bank, en druk de TV aan. Ik ga TV kijken. Zij moet maar eens beginnen met praten als ze dat echt wilt...

    [Beammm]
    Alexyss Elvredo.
    Ik besluit om met nog steeds de deken om me heen naar de zaal te gaan om te oefenen. Ik sta op van de bank en loop erheen, waar ik Levi zie trainen.
    'Hé, Levi,' glimlach ik en ik doe polsbandjes aan. Ik laat de deken vallen die op mijn rugzak valt. Ik loop dan naar hem toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Brodwell.
    Ik lig nog steeds in het ziekenhuis en Adam staat bedroefd naast mijn bed. Dan kijk ik naar de telefoon die op het nachtkasje staat. Ik pak hem vast en toets het nummer van m'n ouders in. De telefoon gaat en paar keer over totdat ik mijn moeder's stem hoor. "Hoi mam," begin ik. "Ja, met mij gaat het redelijk." zeg ik en zucht even. "Oke, ik vertel. Ik lig in het ziekenhuis met een gebroken enkel." vertel ik. "Mam, nee..! Het gaat snel over en dan kan ik weer terug naar het kamp. Nee, het is mijn eigen schuld." zeg ik en werp een blik op Adam, die seint dat het zijn schuld is. Ik schud nee en praat nog even verder met mijn moeder. Dan zegt ze dat ze me wil komen ophalen. "Nee mam. Ik red het wel! Tot het eerste weekend! Daag." eindig ik en hang op. Moeders..

    Adam Steps.

    Ik denk dat ik maar moet accepteren dat Louise zegt dat het haar eigen schuld is.
    "Moeders..." Zegt Louise en kijkt me aan. Ik glimlach even.
    "Wat zei ze?; O nee is alles wel oké ben je in goede handen?" Ik kijk Louise. "Je bent zeker in goede handen." ik knipoog naar haar, ik wil nu echt proberen de schuldgevoel weg te krijgen, want zij wil het!
    Quinty Smith.

    Steve zit tegen over me tv te kijken, ik denk na, wat zal ik doen? Ik zucht. "Steve." Ik kijk naar hem. "Sorry dat ik wegrende, voor twee keer nogwel." Ik weet niet goed wat te zeggen, dus wacht op reactie...

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 14:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik kijk schuldig naar Adam en glimlach naar hem. "Tuurlijk ben ik in goede handen!" roep ik nog iets harder en wenk dat Adam dichterbij mag komen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 14:53 ]

    [heb aanpassing in vorige stukje gdn. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Steps

    Ik glimlachte meer toen ze dat zei, ze wenkt me dat ik dichterbij mag komen, dat doe ik ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.