• -

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 12:46 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb presies het zelfde. Ik had een hele goede vriend, had inderdaad. Ik betekende alles voor hem tot hij en een goede vriendin van mij verkering kregen. Nu beteken ik niks meer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    LastCaress schreef:
    Ik heb presies het zelfde. Ik had een hele goede vriend, had inderdaad. Ik betekende alles voor hem tot hij en een goede vriendin van mij verkering kregen. Nu beteken ik niks meer.


    Same diegene weet volgens mij niet eens hoeveel die voor mij betekend


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Same diegene weet volgens mij niet eens hoeveel die voor mij betekend

    Dat heb ik ook.
    Hij was de enige persoon die ik vertrouwde en aan wie ik alles durfde te vertellen. Het doet echt pijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik had ooit een beste vriend. We woonde best ver uit elkaar maar onze vriendschap hield stand, meer dan 3 jaar. Toen kregen we met elkaar. En toen ging het uit. Na meer dan een half jaar geen contact meer gehad te hebben gehad was ons contact terug. We hadden het gezellig, hij maakte me aan het lachen als ik een kutdag had. Maar hij kon ook serieus zijn, en naar me luisteren wanneer ik het zwaar had. We belde uren, we smste dagelijks. En op Hyves praatte we zo wat 24/7. Onze gesprekken waren best diepzinnig. Open. Soms grappig, soms serieus. Alleen toen kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik gunde het hem. Want hij betekende net zoveel voor mij als die gene voor jouw betekend. Maar onze gesprekken waren anders, niet meer zoals eerst. Ze waren oppervlakkig. Gesprekken die ik had met mensen die ik niet mocht, of met een vreemde. Niet zulke gesprekken die ik met mijn beste vriend had. Langzaam is ons contact weer gestorven. En weet je, het doet pijn om zijn icoontje omhoog te zien komen. Het doet pijn om te zien dat hij geen krabbels heeft gestuurd. Het is alsof iets van mezelf weg is. Maar ik weet, dat als ik nu contact ga zoeken, dat het zelfde gaat gebeuren als eerst. Maar dat het dit keer me helemaal zal gaan breken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    Ik had ooit een beste vriend. We woonde best ver uit elkaar maar onze vriendschap hield stand, meer dan 3 jaar. Toen kregen we met elkaar. En toen ging het uit. Na meer dan een half jaar geen contact meer gehad te hebben gehad was ons contact terug. We hadden het gezellig, hij maakte me aan het lachen als ik een kutdag had. Maar hij kon ook serieus zijn, en naar me luisteren wanneer ik het zwaar had. We belde uren, we smste dagelijks. En op Hyves praatte we zo wat 24/7. Onze gesprekken waren best diepzinnig. Open. Soms grappig, soms serieus. Alleen toen kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik gunde het hem. Want hij betekende net zoveel voor mij als die gene voor jouw betekend. Maar onze gesprekken waren anders, niet meer zoals eerst. Ze waren oppervlakkig. Gesprekken die ik had met mensen die ik niet mocht, of met een vreemde. Niet zulke gesprekken die ik met mijn beste vriend had. Langzaam is ons contact weer gestorven. En weet je, het doet pijn om zijn icoontje omhoog te zien komen. Het doet pijn om te zien dat hij geen krabbels heeft gestuurd. Het is alsof iets van mezelf weg is. Maar ik weet, dat als ik nu contact ga zoeken, dat het zelfde gaat gebeuren als eerst. Maar dat het dit keer me helemaal zal gaan breken.


    Ja idd dat heb ik dus ook.<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Trouwens sarita zla ik je mijn notitie laten zien? op Msn


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Trouwens sarita zla ik je mijn notitie laten zien? op Msn


    ja is goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien moet je het er met hem over hebben, dat ie het ook weet. Misschien heeft ie zijn redenen?..


    We're all mad here.

    Ik weet hoe het voelt. Ik heb ook een tijd lang een hele goede vriendin moeten missen. Ik praatte de hele dag door met haar, was er zeker 1 keer per week. En opeens was ze weg. Verdwenen en dan voel je je kut. Vreselijk kut. Een deel van je leven, van jezelf verdwijnt gewoon. Gelukkig zijn wij weer opnieuw begonnen... Want ik miste haar echt elke dag...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solitario schreef:
    Misschien moet je het er met hem over hebben, dat ie het ook weet. Misschien heeft ie zijn redenen?..


    Dat durf ik toch niet en ja een van die redene weet ik. Al denk ik gewoon dat hij me niet meer mag.

    Edit: ik zag deze reactie te laat want eh gewoon ik zag hem te laat.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 0:06 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Dat durf ik toch niet en ja een van die redene weet ik. Al denk ik gewoon dat hij me niet meer mag.
    Edit: ik zag deze reactie te laat.


    Ik raadt het je toch aan. Ook wij willen wel eens praten. Maar of het helpt en of het dit probleem oplost. Dat weet ik niet


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jammer voor je :o maar je zal eens uitgebreid kunnen praten met je vriendin?


    Miss you! ~

    ik weet hoe je je voelt....


    Heart in an amor.

    Mijn beste vriend heeft me overlaatst gewoon laten staan omdat het even niet zo goed met me ging en daar voel ik me nu nog steeds enorm kut over, omdat hij me gewoon negeert.