• Ik ging voor school filmpjes zoeken en kwam hier op uit:



    Ik vond het vreselijk zielig om te zien, maar ook zo grappig! =$ Het is gewoon onwerkelijk hoe die mensen er mee omgaan. Moet je bijvoorbeeld kijken vanaf 3.15. Wat een stom rund dat ze er zo mee gooit. Maar geef toe, het ziet er best grappig uit hoe ze worden geschoten op 2.18 ;X

    En ja, ik vind het ook vreselijk zielig, maar op een bepaalde manier ook wel grappig.


    'Dat je hierom kan lachen' De eerste keer schrok ik ook, maar als je het daarna ziet en even vergeet dat het ook echt gebeurd, schiet je wel in de lach. Zoals wanneer ze bijvoorbeeld worden geschoten, zoiets ziet er gewoon grappig uit n__n En het was ook lachen van 'wtfff, dat is toch niet normaal?' Dus ga nou niet allemaal zo reageren, want ik ben geen dierenbeul of wat dan ook ;S

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 13:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dierenmishandeling.
    Serieus, zo ga je toch niet met die beestjes om?
    Ze doen alsof het producten zijn.

    het lijkt een perenfilmpje(cat):8


    You can't not look cool with a crossbow.

    Serieus, ik vind dat echt niet kunnen.
    Arme beestjes.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    o ik zie het al


    You can't not look cool with a crossbow.

    Raped schreef:
    Serieus, ik vind dat echt niet kunnen.
    Arme beestjes.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Dit is gewoon zo zielig. Echt waar zo verdienen ze toch niet behandeld te worden? Ook niet door machines maar door mensen en niet zulke harteloze vrouwen daar. Hun zouden t toch ook niet leuk vinden als wij met hun baby's gaan lopen gooien. -ik noem maar een voorbeeld-

    Als je vlees eet, moet je dit soort dingen kunnen zien. Anders houd je jezelf voor de gek. Maar toen ze dat kuiken liet vallen vond ik het er wel even grappig uitzien. :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vind er niks grappigs aan. Vreselijk zielig, arme beestjes..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LetMeBe schreef:
    Als je vlees eet, moet je dit soort dingen kunnen zien. Anders houd je jezelf voor de gek. Maar toen ze dat kuiken liet vallen vond ik het er wel even grappig uitzien. :')


    Dacht even dat ik de enige was die soms kon lachen ;p Was van;
    Wtf, kijk ze vliegen! Hhaa omfg xd Hier hoor ik eigenlijk niet om te lachen.

    Zo keek ik 'm de 2e keer, toen was ik al veor de shock heen zeg maar ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dit soort dingen écht heel erg.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ziek. Lach jij hierom?
    Daar kan ik niet bij.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LetMeBe schreef:
    Als je vlees eet, moet je dit soort dingen kunnen zien. Anders houd je jezelf voor de gek. Maar toen ze dat kuiken liet vallen vond ik het er wel even grappig uitzien. :')


    Sorry hoor, maar ik vind dat écht nergens op slaan.
    Alsof iemand die vlees eet direct alle soorten dierenmishandeling moet accepteren. Alsof vleeseters ineens bont gaan dragen en voor dierproeven etc zijn. Kom op zeg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Anthem schreef:
    Ziek. Lach jij hierom?
    Daar kan ik niet bij.


    De 1e keer niet, daarna was ik melig en toen wel :Y)
    Zo gek is dat toch niet? Kom op, het ziet er ziek grappig uit
    als je er niet zo erg bij stilstaat dat het echt gebeurd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik vind dit echt zo zielig, ik snap niet dat je hier om kan lachen ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Qlimax schreef:
    Vind er niks grappigs aan. Vreselijk zielig, arme beestjes..


    Sometimes it's best not to care.