• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:28 ]

    Sorry voor de typfouten, ik zit op mijn ipad en typen is niet super handig voor mij.

    Je kan ook intolerant zijn voor het melkeiwit, wat dus ook in lactosevrije melk zit.

    Ik kan me voorstellen dat dit kan verergeren, al zeg ik dit zonder onderbouwing, dus pin me er niet op vast :').
    Nouja, ik was als klein kind melkeiwitintolerant en heb lichtelijke vermoedens dat ik hier weer meer last van begin te krijgen.


    Stenenlikker

    Ja, het kan afnemen en verergeren. Alle allergiën kunnen dit, dacht ik. Er bestaan pilletjes tegen, dieh heeft een vriendin van me. Misschien even naar ds huisarts gaan?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb er geen verstand van, maar weet wel dat als je gluten intolerantie hebt en je stopt met gluten eten, je daarna heftiger gaat reageren als je toch iets met gluten binnen krijgt. Misschien werkt dat ook zo met lactose intolerantie, maar ik zou als ik jou was daarvoor even naar de HA gaan, dan weet je zeker waar je aan toe bent. =)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja een allergie kan veranderen over de tijd. Vroeger was ik allergisch voor schmink (which sucks with carnaval hier :')) en voor de rest kon ik niet tegen pleisters en konijnen, maar volgens mij ben ik overal overheen gegroeid. Hoe dan ook, mijn moeder is een paar jaar terug allergisch geworden voor allerlei normale cosmetica producten. Zo kon ze plots haar shampoo, douchegel, oogreiniger en allerlei zalf niet meer verdragen. Allergieën bouwen zich namelijk op en het is mogelijk dat ze zich pas na een tijdje uiten. Dus tja....zo gaat dat ^^
    Hopelijk is het bij jou niet het geval, maar aan de zonnige kant: het kan altijd weer verminderen.


    You were born original, don't die as a copy.