• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followil - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Instrumental schreef:
    (...)
    doe maar luxe (krul)


    Ik ben enigst kind en word nog altijd overladen met cadeautjes. Vroeger lieten mijn ouders me bijna altijd alleen thuis, hele dagen lang. Dus toen kreeg ik altijd mooie barbies en stuff. Nu voelen ze zich daar nog steeds schuldig over. Sukkels.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    You're Fernando's Dream <3
    Iemand deze ooit gelezen? Ik ga niet aan een verhaal van 169 delen beginnen als hij op niks trekt.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    You're Fernando's Dream <3
    Iemand deze ooit gelezen? Ik ga niet aan een verhaal van 169 delen beginnen als hij op niks trekt.


    Ik ken hem niet, sorry.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bartra schreef:
    (...)

    Ik ben enigst kind en word nog altijd overladen met cadeautjes. Vroeger lieten mijn ouders me bijna altijd alleen thuis, hele dagen lang. Dus toen kreeg ik altijd mooie barbies en stuff. Nu voelen ze zich daar nog steeds schuldig over. Sukkels.

    was ik maar enigstkind -zucht-
    nou oke, mn zus is super. Mn broer niet.
    Maar, er gaat súper veel geld uit naar mijn zus haar studie, en als ik gewoon enigstkind was had ik zoiezo een eigen paard gehad. Want dat zeggen ze altijd -__-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Raped schreef:
    (...)

    Ik ken hem niet, sorry.

    Geeft niet. Als ik nog lange vind vraga ik he wel eerst even want ik begin vaak meteen en kom er dan achter dat ze soms nogal slecht geschreven zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Geeft niet. Als ik nog lange vind vraga ik he wel eerst even want ik begin vaak meteen en kom er dan achter dat ze soms nogal slecht geschreven zijn.


    Ghehe, dat heb ik ook wel eens. Dan denk je echt van; ooh dit verhaal lijkt me leuk. Ga je lezen en dan is het echt een fuck verhaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Instrumental schreef:
    (...)
    was ik maar enigstkind -zucht-
    nou oke, mn zus is super. Mn broer niet.
    Maar, er gaat súper veel geld uit naar mijn zus haar studie, en als ik gewoon enigstkind was had ik zoiezo een eigen paard gehad. Want dat zeggen ze altijd -__-'


    Het is geweldig, ik krijg alles en ik mag bijna alles. En nu betalen mijn ouders mijn studie en als mijn moeder een goede baan vindt dan mag ik misschien op kamers en betalen zij de huur. o.O
    Maar het is stil en er wordt de hele tijd op me gelet. Ik word beschermd tegen iedere jongen die ook maar naar me kijkt. En ze vinden alles eng. Ze kunnen nooit slapen als ik nog niet thuis ben-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Instrumental schreef:
    (...)
    was ik maar enigstkind -zucht-
    nou oke, mn zus is super. Mn broer niet.
    Maar, er gaat súper veel geld uit naar mijn zus haar studie, en als ik gewoon enigstkind was had ik zoiezo een eigen paard gehad. Want dat zeggen ze altijd -__-'


    Ik vind het best wel slecht dat je ouders zeggen dat je dan een paard had gehad. Want misschien had jou zus wel een auto anders gekregen ofzo als jij en je broer er niet waren, -even een voorbeeldje-..
    Of nou ja, ik vind het niet slecht. Ik vind het lullig overkomen voor de andere kinderen zeg maar.

    Geen idee of je me snapt :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Geeft niet. Als ik nog lange vind vraga ik he wel eerst even want ik begin vaak meteen en kom er dan achter dat ze soms nogal slecht geschreven zijn.


    Als het eerste hoofdstuk slecht is geschreven, dan klik ik het meteen weg. Ik kan niet zonder interpunctie en fatsoenlijk Nederlands...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raped schreef:
    (...)

    Ghehe, dat heb ik ook wel eens. Dan denk je echt van; ooh dit verhaal lijkt me leuk. Ga je lezen en dan is het echt een fuck verhaal.

    En ik dacht vroeger echt dat ik slecht was en dat spelling niet super was enzo, maar er is toch troost want sommigen zijn nog veel erger.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 20:51 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Raped schreef:
    (...)

    Ik vind het best wel slecht dat je ouders zeggen dat je dan een paard had gehad. Want misschien had jou zus wel een auto anders gekregen ofzo als jij en je broer er niet waren, -even een voorbeeldje-..
    Of nou ja, ik vind het niet slecht. Ik vind het lullig overkomen voor de andere kinderen zeg maar.

    Geen idee of je me snapt :W

    Haha, najaa, ze zeggen het niet precies zo, maar nja. Ach whatever, eigenlijk maakt het me niet uit. Ik heb een super zus en ik krijg veel dingen die ik wil. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bartra schreef:
    (...)

    Het is geweldig, ik krijg alles en ik mag bijna alles. En nu betalen mijn ouders mijn studie en als mijn moeder een goede baan vindt dan mag ik misschien op kamers en betalen zij de huur. o.O
    Maar het is stil en er wordt de hele tijd op me gelet. Ik word beschermd tegen iedere jongen die ook maar naar me kijkt. En ze vinden alles eng. Ze kunnen nooit slapen als ik nog niet thuis ben-,-'


    Er zitten altijd voordelen en nadelen aan.
    Bij jou is het voordeel dat je alles krijgt en mag.
    Maar het lijkt me ook niet alles als er steeds op je gelet wordt.
    Bij mij is het voordeel dat ik beschermd word door mijn broers, en dat ze klaar voor me staan als ik ze nodig heb.
    Nadeel; er ontstaat ook ruzie en er is minder geld om dan uit te geven.
    Maar ach


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Instrumental schreef:
    (...)
    Haha, najaa, ze zeggen het niet precies zo, maar nja. Ach whatever, eigenlijk maakt het me niet uit. Ik heb een super zus en ik krijg veel dingen die ik wil. (krul)


    Ooh dan is het goed hahaha.
    Nee ik dacht dat ze het letterlijk zo zeiden ;$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bartra schreef:
    (...)

    Het is geweldig, ik krijg alles en ik mag bijna alles. En nu betalen mijn ouders mijn studie en als mijn moeder een goede baan vindt dan mag ik misschien op kamers en betalen zij de huur. o.O
    Maar het is stil en er wordt de hele tijd op me gelet. Ik word beschermd tegen iedere jongen die ook maar naar me kijkt. En ze vinden alles eng. Ze kunnen nooit slapen als ik nog niet thuis ben-,-'

    Dat is natuurlijk ook wel zo, ik bedoel, mijn ouders laten me behoorlijk los en ik mag veel dingen die hun eerst niet mochten omdat hun de eerste waren zegmaar. Maar het is wel kut als je dan van heel veel mensen hoort, 'ben jij niet het zusje van..?"


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maar ik ben niet verwend. Elena is verwender en Ashley nog meer. Haar vader wilde zelfs spullen voor mij kopen o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.