• Het enige wat ik nog zie is overal reclame,reclame, reclame. Twee balken aan de zijkant, bovenaan de pagina een grote balk. Onder het menu een balk, daaronder een balk. Tussen m'n geschreven tekst van m'n verhaal en de reacties een balk. Onder aan de site een balk. En dan zijn nu zelfs woorden onderstreept die reclame aangeven.

    Ik snap dat een site geld nodig heeft van reclames om te kunnen bestaan, maar dit gaat echt veel te ver. Ik kan niet eens een verhaal lezen, zonder gek te worden van die onderstreepte woorden.

    Is hier niet een optie voor om dit uit te schakelen? Want hier word ik gek van.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Je zou Adblock kunnen installeren, dan heb je geen last van reclame.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Download AdBlock, ik zweer er bij. *O*

    Heb je Ad-Block al op je laptop/computer gezet? Dit zorgt ervoor dat de reclame op zijn minst verminderd.


    Pretty is just a pretty word.

    Die 'reclame' in verhalen, onderstreepte woorden, is niet van Q, maar een virus als ik het goed heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ad-block for the win!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Installeer adblock en je hebt geen last meer van die vervelende reclame.


    16 - 09 - '17

    Ad-block kan je letterlijk binnen vijf seconden installeren en poef c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga me echt doodschrikken als mijn GM afgelopen is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Ik ga me echt doodschrikken als mijn GM afgelopen is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hanaemi schreef:
    Download AdBlock, ik zweer er bij. *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb dus helemaal geen last van reclame, oke, er zit er eentje onder de werkknoppen en eentje aan de linkerkant halverwege, verder niks en ik heb er geen last van.

    Waarschijnlijk heb je dan een of ander iets in je extenties staan wat daar voor zorgt. Maar je kan denk ik ook adblock installeren aangezien iedereen dat aanraadt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik raad je echt helemaal adblock aan =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou je pc eens scannen op malware of bij je extenties gaan kijken en alles dat daar onbekend is verwijderen, want normaal gezien komt er alleen reclame bovenaan en aan de twee zijbalken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Adblock!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het een beetje overbodig dat bijna iedereen herhaald dat ze Adblock moet gaan installeren, na 2 keer weet ze het vast wel, toch? Of zit ik weer eens fout? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.